// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های خرداد ۱۳۹۶برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در فهرست جدید بهترین های رایگان اندروید این بار به سراغ چند بازی استراتژی و ماشین سواری رفته‌ایم.

اگر پیگیر معرفی بازی موبایل در زومجی باشید می‌دانید که از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ بهترین بازی‌های رایگان اندروید را به صورت ماهانه برای شما معرفی می‌کنیم. لیستی ۱۵ تایی که از سبک‌های مختلف و با ظاهری متنوع از پیکسلی گرفته تا گرافیک‌های زیبا را شامل می‌شود و از لحاظ سنی نیز سعی شده تا در کنار افراد بزرگسال، سلایق کودکان کم سن و سال را نیز شامل شود. به سان گذشته اکنون لیست ۱۵ تایی از بهترین بازی های رایگان اندروید را برای تجربه در ماه خرداد جمع آوری کرده‌ایم. هر بازی به صورت خلاصه معرفی شده است و شما در صورتی که هیچ یک از بازی‌ها نظرتان را جلب نکرد می‌توانید با ورود به مقاله بهترین بازی های رایگان اندروید، به سایر بازی‌های معرفی شده دسترسی پیدا کنید.

بازی Ace Academy: Skies of Fury

Ace Academy: Skies of Fury

بازی Ace Academy: Skies of Fury از آن دست بازی‌های خوش ساخت است که بازیکنان را بر پرفراز ابرها به نبردی با هواپیما‌ها می‌برد. Ace Academy: Skies of Fury از نظر ظاهر شباهت زیادی به بازی Ace Combat دارد اما برخلاف این بازی شما دیگر با جنگنده‌های نسل حاضر پرواز نکرده و بلکه به دوران جنگ جهانی اول و هواپیماهای پره‌ای می‌روید. بازی دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله آپگرید ویژگی‌های هواپیما و همچنین آزادسازی هواپیماهای جدیدی است که باید برای به دست آوردن آنها یا خریدهای درون برنامه‌ای کنید یا یک به یک مراحل را پشت سر بگذارید. مراحل در دوجبهه‌ آلمان و بریتانیا دنبال می‌شود و باید با انتخاب هر کدام ماموریت‌های اعلام شده را انجام دهید. قبل از ورود به هر مرحله می‌توانید هواپیمای جدیدی را آزاد کنید یا به شکل دلخواه هواپیمای خود را با آزادسازی آیتم‌ها شخصی‌سازی کنید. با پایان هر مرحله همچنین Loot Box هایی اهدا می‌شود که شامل چندی از آیتم‌ها است. Ace Academy: Skies of Fury از نظر گرافیک و افکت‌های صوتی نیز زیبا است و در صورت علاقه به کنترل هواپیما، این بازی را حتما تجربه کنید.

دانلود بازی Ace Academy: Skies of Fury

بازی Art of Conquest IV

Art of Conquest IV

بازی‌های استراتژی‌ زیادی تاکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است. یکی از این دست مجموعه‌ها Art of Conquest است که با حالت تک‌نفره و چندنفره ویژگی‌های زیبایی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. در این بازی نوبتی باید یکی از کشورهای بزرگ قرون وسطی و باستانی مانند رم، ژاپن، چین، روسیه یا کشورهای دیگر را مدیریت کنید و به نیروها دستور بدهید تا برای نبرد آماده شوند. بازی دارای دو حالت تک نفره در مقابل هوش مصنوعی و چندنفره در برابر سایر بازیکنان است. در کنار کشورهای دیگر شاهد حضور کشور پرشیا نیز هستیم که به ویژه برای ما ایرانی‌ها اهمیت دارد. هرچند هدف بازی کشورگشایی است اما بهبود اقتصاد، دیپلماسی و همچنین مدیریت شهر‌ها نیز اهمیت بسیاری دارند. بازی همچنین ویژگی ویرایش نقشه را در اختیار علاقمندان می‌گذارد تا آنچنان که دوست دارند به ویرایش نقشه بپردازند. البته توضیح دادن ویژگی‌های بازی در چند خط مشکل است و باید خودتان به مرور به تجربه بازی Art of Conquest IV بپردازید.

دانلود بازی Art of Conquest IV

بازی Battle Bay

Battle Bay

نبردهای آنلاین Battle Bay تا ۱۰ بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

بازی تیمی و آنلاین Battle Bay یکی از بهترین بازی‌های چندنفره منتشر شده در چند وقت اخیر است. در این بازی باید با قایقی جنگی در کنار هم تیمی‌ها به نبردی Real-Time با قایق دشمنان بروید. پایداری سرورهای بازی و جذابیت‌های گیم‌پلی از جمله ویژگی‌های مهم یک بازی چندنفره به ویژه در دستگاه‌های موبایل هستند که Battle Bay به خوبی این ویژگی‌ها را دارا است. شما می‌توانید با پیروزی در نبرد سلاح‌های جدیدی به دست بیاورید و با ارتقاء آنها راحت‌تر کشتی دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. هر قایق دارای خصوصیاتی است که آن را از قایقی دیگر متمایز می‌کند. مناطق جنگی نیز تنوعی زیادی دارد که به مرور آزاد می‌شوند. سازندگان همچنین امکان چت در هنگام نبرد را در Battle Bay ارائه کرده‌اند که به ویژه با توجه به جستجوی منطقه‌ای و حضور بازیکنان ایرانی با پرچم ایران،‌ می‌توانید به گفتگو با آنها بنشینید. Battle Bay هرچند یک بازی رایگان است اما برای تجربه‌ای کامل آن نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای خواهید داشت.

دانلود بازی Battle Bay

بازی Bike Club

Bike Club

Bike Club از جمله بازی‌های خوش‌ ساخت و بسیار با کیفیت اندروید و آیفون به حساب می‌آید. به محض ورود به بازی به جزئیات طراحی هر یک از اجزای بازی پی می‌برید. هرچند با گیم‌پلی ساده‌ای که تنها از لمس نمایشگر تشکیل شده روبرو هستیم اما به دلیل جزئیات پرشمار موجود در بازی، تجربه Bike Club لذت بخش است. شخصیت اصلی دارای دوچرخه‌ای متفاوت است که چرخ پشت آن فلزی و چرخ جلوی آن پلاستیکی است. به همین دلیل باید سعی کنید تا به نحوی دوچرخه را کنترل کنید تا بدون افتادن شخصیت اصلی از روی دوچرخه، بیشترین مسافت ممکن را طی کنید. سازندگان برای تنوع دادن به بازی امکان خریداری سلاح، دوچرخه یا آزادسازی شخصیت‌های جدید را به بازیکنان داده‌اند. با ارتقاء قابلیت‌های دوچرخه می‌توانید به عنوان مثال، مسافت بیشتری را بعد از ترکیدن چرخ دوچرخه به جلو طی کنید تا در نهایت امتیاز بیشتری را کسب کنید. البته ویژگی‌های قابل ارتقاء یا خریداری محدود هستند و آزادسازی آنها نیز احتمالا نیازمند خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود.

دانلود بازی Bike Club

بازی Blitz Brigade: Rival Tactics

Blitz Brigade: Rival Tactics

بازی کلش رویال هنوز هم با گذشت مدت‌ها از زمان انتشار برای دستگاه‌های اندروید و آیفون محبوبیت بسیاری را میان بازیکنان دارد. همین محبوبیت و البته موفقیت تجاری این بازی کارتی باعث شده تا توسعه‌دهندگان بسیاری به فکر عرضه‌ بازی‌هایی الهام گرفته از کلش رویال بروند. بازی Rival Tactics از بسیاری جهات یک کپی برابر اصل محسوب می‌شود. پایگاهی شامل سه ساختمان، نیروهایی که حرکت می‌کنند و کارت‌هایی که باید به مرور خریداری و جمع کنید. بازی از نظر طراحی بسیار زیبا است و ویژگی‌های گیم‌پلی آن نیز با وجود تقلید از Clash Royale مناسب به نظر می‌رسد. شما با جمع‌آوری سکه و باز کردن صندوق‌ها می‌توانید آیتم‌های خاص را به دست بیاورید که همگی در جهت پیشرفت نیروها تاثیر می‌گذارد.

دانلود بازی Blitz Brigade: Rival Tactics

بازی Crash Club: Drive & Smash City

Crash Club: Drive & Smash City

بازی Crash Club: Drive & Smash City نبردی میان خودروها است تا در محیطی آنلاین به مصاف یکدیگر بروند و با تمام قدرت یکدیگر را نابود کنند. Crash Club با پشتیبانی از ۳۰ بازیکن یکی از بزرگترین بازی‌های آنلاین منتشر شده روی گوشی‌های موبایل است. در این بازی سوار بر خودروهایی تا دندان مسلح به کارزاری با حریفانی قدرتمند می‌روید تا یک به یک آنها را برای پیروزی از بین ببرید. بازی به صورت کاملا آنلاین اجرا می‌شود؛ در نتیجه در صورتی که اینترت پایداری نداشته باشید نمی‌توانید وارد رقابت‌ها شوید. دوربین بازی مشابه با اکثر بازی‌های قرار گرفته در فهرست بهترین های رایگان خردادماه از بالا بوده و  دید بازتری را برای رویارویی با حریفان می‌دهد. بازی بیش از ۲۵ خودرو و قابلیت‌های ارتقاء‌ برای اجزا مختلف خودرو را دارد که به دلیل رایگان بودن باید به دنبال خریدهای درون برنامه‌ای برای این ارتقاها باشید.

دانلود بازی Crash Club: Drive & Smash City

بازی Cosmo Race

Cosmo Race

رقابت‌هایی تنگاتنگ با چندین بازیکن را در Cosmo Race تجربه کنید

بازی آنلاین Cosmo Race اثری متفاوت و با کیفیت از کمپانی نانو است که بازیکنان را در محیطی با طراحی ساده اما رنگارنگ به رقابتی نفس گیر می‌برد. گیم‌پلی بازی ساده است؛ بازی از یک نقطه A و یک نقطه B تشکیل شده که وظیفه شما رفتن به سمت نقطه‌ B و برگشتن به نقطه‌ A است. هر بار رسیدن به نقطه B و بازگشت به نقطه‌ آغازین یک دور محسوب می‌شود و بازیکنی که بتواند در مقابل رقبا سریع‌تر سه دور را کامل کند پیروز رقابت خواهد بود. رقابت‌ها البته به صورت کاملا آنلاین هستند و با تجربه‌ای که ما از رقابت داشتیم حتی با اینترنت موبایل نیز به راحتی قادر به بازی خواهید بود. از سوی دیگر با هر دور رفت و برگشت پاورآپ‌هایی را به صورت تصادفی دریافت می‌کنید که برای عقب انداختن حریفان کاربرد دارد. پرش از روی دیوارها برای صعود به بالاترین نقطه و سپس تکرار این مسیر به سمت پایین در حالی که مراقب حملات حریفان هستید از جمله کارهایی است که بارها و بارها باید انجام دهید. البته بازی به این آسانی‌ها تکراری نمی‌شود و با پیروزی در رقابت‌ها با توجه به جایگاه سکه بیشتری را دریافت می‌کنید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و آنلاین چندنفره هستید حتما Cosmo Race را تجربه کنید.

دانلود بازی Cosmo Race

بازی DROP NOT!

DROP NOT!

در فهرست بهترین بازی‌های رایگان اندروید اردیبهشت ۱۳۹۶ بازی متفاوتی به نام Cliff Hopper را به شما معرفی کرده بودیم. در این بازی باید با آقای هاپر همراه می‌شدیم تا با لمس نمایشگر در کنار کمک به تغییر جهت کلیف هاپر، به او کمک کنیم تا از روی باتلاق‌ها بپرد. اکنون برای ماه خرداد ۱۳۹۶ می‌خواهیم بازی Drop Not! را معرفی کنیم. برخلاف کلیف هاپر، در بازی دراپ نات شما تنها باید موجود مکعب شکل را کمک کنید تا جهت حرکتش را تغییر دهد. نبود ویژگی پرش باعث شده تا این بازی نسبت به Cliff Hopper روند آسان‌تری داشته باشد. شما همچنین می‌توانید با عبور از چک‌پوینت، بازی را از میانه ذخیره کرده و هرگاه که خواستید از چک‌پوینت مورد نظر بازی را ادامه دهید. البته هنوز هم ویژگی‌های شخصی‌سازی متفاوتی را در بازی شاهد هستیم که می‌توانید با خرید یا عبور از چک‌پوینت آنها را آزاد کنید. اگر کلیف هاپر نظرتان را جلب نکرد فرصتی را به دراپ نات و استویوی Oddrok بدهید.

دانلود بازی DROP NOT!

بازی Faily Tumbler

Faily Tumbler

شخصی از همه جا بی‌خبر به نوک قله می‌رود تا تخم‌مرغ پرنده‌ای غول‌آسا را شکسته و کمی تغذیه کند. اما موضوع اینجاست که این تخم پرنده غول‌آسا به این راحتی نمی‌شکند و نتیجه چیزی جز ترک برداشتن کوه و فوران مواد مذاب نیست. بازی از نقطه‌ای آغاز می‌شود که باید شخصیت اصلی را با لمس گوشه‌های صفحه کنترل کنید. برخلاف بیشتر بازی‌ها،‌ سازنده کنترل شخصیت اصلی را با اضافه کردن مکانیک‌های ‌لمسی متفاوت محدود نکرده است. به عنوان مثال، با فشردن دو نقطه نمایشگر،‌ شخصیت بخت برگشته می‌چرخد یا در مورد دیگر با ضربه زدن دو انگشت روی صفحه نمایش شخصیت اصلی پرش‌های کوتاه می‌کند. وظیفه شما جلوگیری از برخورد شخصیت اصلی به تیغ‌ها،‌ گردباد، مواد مذاب، غرق شدن در آب و افتادن درون دره است. با جمع‌ کردن سکه‌ها می‌توانید مهارت‌های قهرمان را ارتقاء دهید، لباس‌های جدید خریداری کنید یا گلایدر‌های متفاوت را برای پرواز خریداری کنید. حضور پاور‌آپ‌ها یا اسکین‌های مختلف از دیگر خصوصیات Faily Tumbler است. بازی همچنین گرافیک کارتونی دارد و نمی‌توان طراحی مراحل را بدون نقض دانست؛ اما از نظر درجه سختی و گیم‌پلی می‌تواند بازیکنان را سرگرم کنند.

دانلود بازی Faily Tumbler

بازی Jumping Joe!

Jumping Joe!

پرش،‌ پرش، توقف و باز هم پرش؛ با جویی (Joe) همراه شوید تا در یک ماجراجویی از روی سکو‌ها برای صعود به بالاترین نقطه بپرید. شخصیت اصلی داستان باید برای فرار از دست مواد مذابی که از زیر زمین به سمت او می‌آید با بیشترین سرعت از روی موانع بپرد. در کنار اهمیت سرعت، دقت نیز امر مهمی در هدایت مکعب دوست‌داشتنی بازی است. با بالا رفتن از سکو‌ها دشمنان و طراحی بازی نیز تغییر می‌کند. در حالی که در سطح پایین عمدتا اشتباهی تهدید‌تان نمی‌کند اما زمانی که کمی به سمت بالا صعود می‌کنید دشمنان روی دیگرشان را نشان می‌دهند. سکوهای تیغ‌دار، انبوهی از خفاش‌ها، تیغه‌های برّان و موانع پر شمار دیگر از جمله المان‌هایی هستند که از کسب امتیاز بالاتر جلوگیری می‌کنند. در کنار تنوع مراحل، همچنین قادر به استفاده از پاور‌آپ‌ها و شخصی سازی کلاه و چهره‌ شخصیت جویی هستید.

دانلود بازی Jumping Joe!

بازی Racing Wars – Go!

Racing Wars – Go!

بازی دارای ۲۰ مرحله بخش تکنفره و همچنین رقابت‌های آنلاین است.

نبردی میان خودروهایی که با تمام قوا به یکدیگر می‌کوبند. Racing Wars در حقیقت دیوانه‌خانه‌ای از برخورد خودروها با پلیس، آتش‌نشانی و لوکس‌ترین خودروها است که باید یک به یک با آنها برخورد کرده و به دنبال خودروی تحت تعقیب بروید. بازی در مجموع بیش از ۲۰ مرحله‌ بخش تکنفره را شامل می‌شود که باید با خریداری خودروی قدرتمند مورد نظرتان از میان ۱۴ وسیله‌ نقلیه،‌ به ارتقاء ویژگی‌ها بپردازید. علاوه بر بخش تکنفره که هیجان زیادی دارد، بخش چندنفره آنلاین نیز میدان رویارویی علاقمندان رقابت است. با اتمام هر مرحله و دریافت پول مورد نیاز می‌توانید تحقیقات لازم را برای ارتقاء تجهیزات خودرو انجام دهید که یک به یک بخش‌های مختلف بازی را شامل می‌شود. علاوه بر این چالش‌های روزانه دیگر ویژگی بازی است که به صورت روزانه با ورود به بازی نمایش داده می‌شود. این چالش‌ها کمک شایانی را برای جمع‌آوری امتیاز مورد نیاز می‌کند. هرچند کنترل خودروها مشکل است اما هنوز هم با تجربه بازی می‌توانید به این کنترل و نحوه‌ زدن توربو عادت کنید.

دانلود بازی Racing Wars – Go!

بازی Redbros

Redbros

جنگجویانی قسم خورده سیاه‌چاله‌ها را برای نجات برادران خود می‌پیمایند تا در نبردی با پادشاه اسکلت‌ها، بر این نیروی شیطانی فایق آیند. بازی اکشن ماجراجویی Redbros، اثری با کیفیت، جذاب و پرجزئیات است که در آن به سیاه‌چاله‌ها رفته و با نجات دادن سایر شخصیت‌ها، ارتشی از برادران قرمز را برای رویارویی با اهریمن جمع می‌کنید تا در نهایت شاهدخت را نجات دهید. بازی دارای ویژگی‌های متفاوتی مانند دستورات حرکتی است که با کشیدن انگشت‌تان روی نمایشگر می‌توانید به نیروها دستور دهید آرایش خاصی را به خود بگیرند. علاوه بر این، در کنار انبوه تله‌هایی که در سیاه‌چاله‌ها انتظارتان را می‌کشند. نیروهای شما نیز قادر به کمک گرفتن از طلسم‌های مختلف مانند شهاب‌سنگ یا طلسم سلامت برای مقاومت بیشتر در مقابل دشمنان هستند. بازی در مناطق مختلفی سپری می‌شود و باید اتاق به اتاق با دشمنان روبرو شده و مراحل را با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر به پایان برسانید. حضور بیش از ۴۵ قهرمان با سلاح‌ها و توانایی‌های متفاوت از جمله دیگر خصوصیات Redbros است.

دانلود بازی Redbros

بازی Zombie Race - Undead Smasher

Zombie Race - Undead Smasher

دیگر هر توسعه‌دهنده‌ای که نمی‌داند از چه سناریویی استفاده کند، کار خود را آسان کرده و از زامبی‌های بهره می‌برد. Zombie Race یکی از همین دست بازی‌ها است که از چند بازی موبایل دیگر الهام گرفته و  بازی جمع‌و جور و بی آلایشی را برای اندروید و  iOS منتشر کرده است. در این بازی با خودروی زرهی خود به دریای خون زامبی‌ها می‌روید تا با تکه تکه و له کردن آنها امتیاز لازم را برای ارتقاء تجهیزات خودرو به دست بیاورید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ارتقاء چرخ‌ها یا موتور خودرو اشاره کرد. البته از نظر بصری نیز با طراحی ساده‌ای روبرو هستیم. شخصیت اصلی و زامبی‌ها همگی به رنگ سیاه هستند و نمی‌توانید چهره‌ی آنها را ببینید. خودرو نیز به همین شکل طراحی شده و به محض برخورد با زامبی‌ها خون‌آلود می‌شود. البته طراحی ساده باعث نشده تا تنوع کمی را در دشمنان شاهد باشیم و زامبی‌ها با کلا‌ه‌‌ها و ظاهری متفاوت در مقابل‌تان ظاهر می‌شوند. اگر به دنبال بازی‌ ساده و روان هستید؛ ساخته Weblock & Fazzidice را نصب و تجربه کنید.

دانلود بازی Zombie Race - Undead Smasher

بازی ZHED - Puzzle Game

ZHED - Puzzle Game

از بازی‌های داستانی و ماجراجویی در گوشی اندروید خسته‌ شده‌اید؟ شاید بهتر باشد بازی پازل ZHED را روی گوشی نصب کنید. در این بازی باید مکعبی مشکی رنگ را گسترش داده و در نهایت به نقطه‌ سفید نهایی برسانید. روی هر مربع اعدادی نوشته شده که با ضربه روی آن می‌توانید در چهار ضلع مکعب به تعداد عدد نوشته شده، رنگ مشکی را گسترش دهید. البته چالش و معمای اصلی در همین ویژگی نهفته است. نحوه‌ قرار گیری هدف نهایی به شکلی است که باید مربع‌های مشکی را به شکلی گسترش دهید که در نهایت به مکعب سفید برسد. بازی در مجموع بیش از ۱۰۰ مرحله را شامل می‌شود و باید برای رسیدن به مراحل بالاتر، معماها را حل کنید. البته توجه داشته باشید هرچند بازی خرید‌های درون برنامه‌ای دارد، اما این خریدها تنها برای دریافت راهنما کاربرد دارند. درنتیجه، در صورتی که در حل پازل‌های بازی خبره شوید به هیچ عنوان نیازی به خریدهای درون برنامه‌ای نخواهید داشت. محیط بازی بدون هیچ رنگ و لعابی است و سادگی در همه‌جای بازی دیده می‌شود.

دانلود بازی ZHED - Puzzle Game

بازی Super Senso

Super Senso

Super Senso یکی دیگر از بازی‌های نوبتی لیست بهترین بازی های رایگان اندروید خرداد ۱۳۹۶ (می 2017)  است. در این بازی استراتژی و نوبتی می‌توانید به مصاف حریف به صورت Real-Time بروید.‌ از بدو ورود به منوی بازی Super Senso متوجه ویژگی‌های پرشمار ساخته‌ گان‌هو آنلاین خواهید شد. طراحی گرافیکی زیبای بازی و نیروهای پرشماری که می‌توانید با خرید‌های درون برنامه‌ای یا بازی کردن‌ آزاد کنید. بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل انجام است. وظیفه هر بازیکن از بین بردن پایگاه حریف یعنی مکانی است که نیروها از آنجا فراخوان می‌شوند. در هر نوبت باید نیروهای مورد نظرتان را براساس انرژی فراخوان کنید. در کنار نیروها هر گروه قهرمانی نیز دارد که به مرور قادر به آزادسازی برخی از این قهرمان‌های افسانه‌ای هستید. قهرمان‌ علاوه بر قدرت ضربه و سطح سلامت بالا، به بازیکنان امکان افزایش سطح را می‌دهد. توجه داشته باشید که به دلیل افکت‌های بصری، تجربه بازی Super Senso شاید در دستگاه‌های قدیمی کمی با مشکل روبرو باشد.

دانلود بازی Super Senso


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده