نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

تاریخ عرضه اپیزود پنجم بازی The Walking Dead: A New Frontier

استودیوی تل‌تیل گیمز تاریخ انتشار اپیزود پایانی بازی The Walking Dead: A New Frontier را اعلام کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی تل تیل گیمز از تاریخ عرضه اپیزود پنجم و پایانی بازی The Walking Dead: A New Frontier رونمایی کرد که بر این اساس، این اپیزود در تاریخ ۹ خرداد (۳۰ مه) روانه‌ی بازار خواهد شد.

با توجه به اعلام تل‌تیل گیمز، اپیزود پایانی بازی با نام From the Gallows در اوایل ماه آینده برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی (از طریق شبکه‌ی استیم) و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین داستان اپیزود پنجم بازی به‌شرح زیر اعلام شده است:

در شایسته‌ترین اپیزود بازی که تاکنون توسط تل‌تیل گیمز ساخته شده، کاراکتر ریچموند از تمامی جهات در آستانه‌ی فروپاشی قرار می‌گیرد. زندگی شهروندان و تمامی افراد نزدیک به خاویر در تعادل است و تصمیمات اخذ شده و پیمان‌های بسته شده در اپیزود‌های قبل، تعیین‌ می‌کند که چه کاراکتر‌هایی در کنار خاویر باقی می‌مانند و به او اعتماد دارند؛ ولی با نزدیک شدن به بحران‌های پیش رو، رابطه‌ی میان شخصیت‌ها به پایان خود نزدیک می‌شود.

The Walking Dead: A New Frontier

دو اپیزود ابتدایی بازی The Walking Dead: A New Frontier همزمان با هم عرضه و موجب وقفه‌ای نسبتا طولانی تا عرضه‌ی اپیزود سوم بازی شد. اپیزود سوم با تمام مشکلاتی که داشت، تجربه‌ی نفس‌گیر و خوبی را برای علاقه‌مندان رقم زد و اپیزود چهارم هم با ریتم سریع خود، تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را در اختیار مخاطبین قرار داد. حال باید دید که اپیزود پایانی بازی تا چه اندازه در حد انتظارات ظاهر می‌شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده