نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

رویداد سالگرد بازی Overwatch تایید شد

شایعات پیرامون رویداد سالگرد بازی Overwatch نهایتا از سوی کمپانی بلیزارد تایید شد و این رویداد به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.  

پیش از این شایعاتی مبنی بر رویداد سالگرد برای بازی Overwatch به گوش می‌رسید. حال و بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد با تایید شایعات موجود، اعلام کرد که این رویداد که یادآور اولین سالگرد بازی است در تاریخ سه‌شنبه، ۲ خرداد (۲۳ می) آغاز می‌شود.

کمپانی بلیزارد اطلاعات زیادی را در خصوص این رویداد منتشر نکرده است ولی در چنین رویداد‌هایی می‌توان انتظار عرضه‌ی پوسته‌های جدید برای شخصیت‌ها (skins)، رقص‌های جدید برای کاراکتر‌های موجود (Emotes)، ژست‌های شخصیت‌ها پس از پیروزی (victory poses) و دیگر اضافات را داشت.

از سوی دیگر، رویداد سالگرد بازی با انتشار نسخه‌ی Overwatch: Game of the Year بازی همراه شده است. این نسخه از بازی که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده، شامل تعداد ۱۰ لوت باکس (Loot Boxes) و پوسته‌های جدید برای شخصیت‌های بازی به عنوان پاداش می‌شود که لیست این پوسته‌ها به شرح زیر است:

  • Blackwatch Reyes
  • Strike-Commander Morrison
  • Overgrown Bastion
  • Security Chief Pharah
  • Slipstream Tracer

پاداش‌های دیگری نیز برای کاربران نسخه‌ی Game of the Year بازی در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به شخصیت‌های قابل بازی نظیر کاراکتر Tracer از بازی Heroes of the Storm، حیوان خانگی Baby Winston از بازی World of Warcraft و کاراکتر Mercy Wings از بازی Diablo III اشاره کرد.

علاوه بر این بلیزارد از رویداد آخر هفته‌ی رایگان برای بازی Overwatch خبر داد که از تاریخ ۵ خرداد تا ۸ خرداد (May ۲۶-۲۹) جریان خواهد داشت و در خلال این رویداد فهرست کامل کاراکتر‌ها و نقشه‌های موجود در بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین امکان افزایش سطح و جمع‌آوری لوت باکس و استفاده از تنظیمات سفارشی در طول این رویداد وجود دارد و کلیه‌ی دستاوردها و پیشرفت‌های کاربران در جریان این رویداد به محض خریداری بازی، به آنها بازگردانده می‌شود.

تصاویر جدیدی نیز از پوسته‌های در نظر گرفته‌شده برای شخصیت‌های Bastion، Pharah، Soldier 76 و Zarya به مناسبت رویداد سالگرد بازی Overwatch منتشر شده است که در ادامه قابل مشاهده است.  


منبع Kotaku Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده