// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

سه نقشه جدید برای حالت آرکید بازی Overwatch تایید شد

تا کمتر از یک هفته دیگر رویداد سالانه Overwatch برگزار می‌شود و نقشه‌های جدیدی برای بازی ارائه خواهد شد.

طی جدیدترین اخبار بازی، اکانت‌های توییتر مختلف بازی Overwatch ویدیوهای کوتاهی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد قرار است حداقل سه نقشه جدید در روز سالگرد انتشار بازی منتشر شود. به نظر می‌رسد که حتی یک حالت جدید هم به بازی اضافه خواهد شد.

مپ‌های جدید در واقع مناطق جدید نقشه‌های Eichenwalde ،Temple of Anubis و Dorado هستند. جالب است که سازندگان از واژه Arena Maps برای اشاره به نقشه‌های جدید استفاده کرده‌اند که احتمالا بیانگر این است که این نقشه‌ها قرار است در اختیار حالت‌های آرکید یک در برابر یک و سه در برابر سه قرار گیرند؛ زیرا حالت‌های مذکور پیش از این فقط یک نقشه با نام Ecopoint: Antarctica داشته‌اند و از قضا وبلاگ مربوط به بازی هم این نقشه را با واژه آرنا مپ یاد کرده است.

Overwatch

با این حال برخی معتقد هستند که Arena در واقع نام حالت جدید بازی است و نقشه‌های معرفی شده نیز به این حالت جدید تعلق دارد. حتی در میان شایعات، اطلاعاتی نیز درباره مضمون این حالت منتشر شده است که گویا بازیکنان قرار است به دنبال نابود کردن برخی اشیا خاص در بازی باشند. با این وجود، هنوز هیچ‌کدام از این موارد قطعی نیست.

رویداد مربوط به سالگرد بازی Overwatch از تاریخ ۲ خرداد (۲۳ مه) آغاز خواهد شد و همراه با شروع این رویداد، نسخه GOTY بازی نیز عرضه می‌شود. همچنین تعدادی آیتم‌ جدید از جمله اسکین‌های مختلف برای قهرمان‌های بازی در نظر گرفته شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده