// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Cosmic Trip مشخص شد

استودیو Funktronic Labs تاریخ انتشار بازی استراتژی Cosmic Trip را برای هدست‌های واقعیت مجازی مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فانکتوریک لبز (Funktronic Labs) تاریخ عرضه نسخه کامل بازی Cosmic Trip‌ را مشخص کرد و اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۳ خرداد ماه (۲۴ مه) در دسترس قرار گرفته می‌شود. این بازی بهار سال گذشته از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) استیم در دسترس قرار گرفته شد و حالا شاهد انتشار نسخه رسمی آن هستیم.

ادی لی، موسس استودیو فانکترونیک لبز، در این باره نوشت:

ما از طرفداران بسیار متشکر هستیم چون به لطف آنها بود که این بازی توسعه و گسترش پیدا کرد و حال بسیار به بازی Cosmic Trip مفتخر هستیم. به لطف بازخورد‌های طرفداران در فاز Early Access هم اکنون توانستیم یک بازی استراتژی هم‌زمان را برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه دهیم.

در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های بارز بازی Cosmic Trip با خبر شوید.

کنترلر‌های واقعیت مجازی: دیگر احتیاجی به نشستن و کلیک کردن نیست می‌توانید به واسطه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی خود را در دنیای این بازی پیدا کنید.

جلوه‌های بصری خیره کننده: نامزد بهترین کارگردان هنری در رویداد Proto Awards 2016 و بهترین طراحی جلوه‌های بصری در مراسم 2016 VR Core، بازی Cosmic Trip سرشار از محیط‌های زیبا و خیره کننده در دنیای بیگانگان است.

استراتژی همزمان اصیل در واقعیت مجازی:  بازی Cosmic Trip یک اثر استراتژی هم‌زمان است که به طور اختصاصی برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه یافته است. با تجربه این بازی روی هدست‌های واقعیت مجازی تمامی انفجار‌ها را با جان و دل احساس کنید و گسترش ارتش خود را در جلوی چشم‌های‌تان تماشا کنید و از دنیای این بازی لذت ببرید.

در کنار اعلام تاریخ انتشار این بازی، سازندگان نسخه Deluxe Edition این بازی را نیز معرفی کردند که شامل یک دفترچه هنری دیجیتالی و موسیقی متن این بازی می‌شود.

بازی Cosmic Trip به طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود و برای تجربه آن به یکی از هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت یا HTC Vive نیاز دارید. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید این بازی را تماشا کنید.

cosmic trip

نظر شما در مورد سبک استراتژی همزمان در واقعیت مجازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده