// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

معرفی بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao

بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao تجربه‌ای ناب را در زمینه بوکس برای شما فراهم می‌کند. با معرفی زومجی از این بازی همراه باشید.

معمولا روی پلتفرم موبایل شاهد بازی‌های شبیه‌ساز مبارزه‌ای باکیفیتی نیستیم. شاید تعداد بازی‌های باکیفیت این سبک نهایتا به دو الی سه مورد برسد که یکی از این موارد بازی اندروید و آیفون Real Boxing Manny Pacquiao است. در واقع این بازی یک شبیه‌ساز بوکس است که شما را در نقش یک بوکسور آماتور، برای مبارزه کردن در رینگ قرار می‌دهد تا در نهایت به دستاورد مانی پاکیائو دست پیدا کنید. در همان ابتدا و اجرای بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao، می‌توانید وارد بخش آموزشی شوید و شروع به یادگیری کنید. در این بخش نحوه انجام ضرباتی همچون هوک چپ و راست و آپرکات را یاد خواهید گرفت.

بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao

پس از یادگیری نحوه مبارزات، یک مسابقه تمرینی برای شما در نظر گرفته می‌شود و پس از آن وارد بخش Career بازی می‌شوید؛ جایی که می‌توانید وارد تورنمنت‌های مختلف شوید یا برای دریافت جوایز بخش چالشی بازی، به مبارزه کردن با حریف‌های خود بپردازید. پس از انجام هر چند مسابقه می‌توانید پول دریافت کنید و در بخش فروشگاه، آیتم‌های متفاوتی را خریداری کنید؛ آیتم‌هایی نظیر افزایش نوار سلامت یا افزایش میزان آسیب‌رسانی که در طول مسابقات می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. جدای از آن با انجام چند مسابقه و رسیدن به حدهای تعیین‌شده، یک سری جوایز برای شما در نظر گرفته شده است که با باز کردن جعبه‌های جوایز، آیتم‌های مختلفی را دریافت خواهید کرد.

بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao

یکی از نکات خوب بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao هوش مصنوعی دشمنان است که رفته رفته با انجام مسابقات بیشتر، چالشی‌تر می‌شود و نیازمند دقت بالایی است. اینکه به درستی بتوانید ضربات حریف را دفع کنید یا اینکه با یک ضد حمله مناسب آن‌ها را تلافی و آسیبی جدی را به حریف خود وارد کنید، مواردی هستند که می‌توانند برنده شدن یا نشدن شما را رقم بزنند. البته انجام این کارها پیروزی شما را ۱۰۰ درصد تضمین نمی‌کند؛ بلکه موردی که تضمین‌کننده تکمیلی پیروزی شما در مبارزات است، قدرت بدنی‌تان است که در باشگاه می‌توانید در بخش‌های مختلفی نظیر بهبود نوار سلامت یا قدرت ضربات تمرین کنید و آن‌ها را بهبود ببخشید. جدای از بخش Career بازی، بخش‌های دیگری نظیر بخش چند نفره، بخش آرکید و حالت Quick Match هم در دنیای این بازی شبیه‌ساز بوکس گنجانده شده‌اند.

در بخش چند نفره می‌توانید با سایر مبارزه‌کنندگان در سراسر جهان به بازی کردن بپردازید و آن‌ها را به چالش بکشید. بخش مسابقات سریع نیز حکم مسابقاتی برای دست‌گرمی شما را دارند و در آن‌جا می‌توانید به انجام کمبو‌های مختلف بپردازید و فوت و فن بازی را کامل یاد بگیرید. بخش آرکید هم یکی دیگر از بخش‌های جالب و هیجان‌انگیز دنیای بازی اندروید و آیفون Real Boxing Manny Pacquiao است. در این بخش می‌توانید حالت‌های مختلفی را که در نظر گرفته شده است امتحان کنید و تجربه‌ای متفاوت را به دست بیاورید؛ برای مثال، در اولین بخش این حالت می‌توانید در ساحل راه بروید و به مبارزه کردن با کسانی که سر راه شما قرار می‌گیرند بپردازید و در نهایت آیتم‌های این بخش را جمع‌آوری کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

آخرین قسمت بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao بخش شخصی‌سازی شخصیت بازی است؛ جایی که شما می‌توانید آیتم‌های مختلفی را که به دست می‌آورید، برای شخصیت خود انتخاب کنید تا از شکل و ظاهری جدید برخوردار شود. در نهایت بازی اندروید و آیفون Real Boxing Manny Pacquiao با ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش از شبیه‌ساز بوکس می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود سرگرم کند؛ به طوری که در بخش‌ها و حالت‌های مختلفی که برای آن تعبیه شده است، وقت خود را به انجام کارهای مختلف سپری کنید.

دانلود بازی موبایل Real Boxing Manny Pacquiao


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده