نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴

اولین تریلر گیم پلی بازی Destiny 2

کمپانی اکتیویژن همان‌طور که وعده داده بود، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Destiny 2 را منتشر کرد.

استودیو بانجی چندی پیش بازی Destiny 2 را رسما معرفی و پس از آن هم اولین تریلر بازی را منتشر کرد. با اینکه این تریلر سینمایی بسیار زیبا و جذاب بود، ولی چیزی از گیم‌پلی دستینی 2 نشان نمی‌داد. با این حال، سازندگان بازی و کمپانی اکتیویژن، ناشر آن، اخیرا اعلام کردند که اولین تریلر از گیم‌پلی Destiny 2 قرار است امروز، ۲۸ اردیبهشت، منتشر شود و حال این ویدیو زیبا منتشر شده و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ویدیویی که تماشا کردید، مربوط به نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 است و به نظر می‌رسد که سازندگان قصد ارائه یک بازی با گرافیک زیبا را دارند. نسخه اول دستینی هرگز برای رایانه‌های شخصی منتشر نشد؛ ولی نسخه دوم، همزمان با نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 روی این پلتفرم هم در تاریخ ۱۷ شهریور منتشر خواهد شد.

اگر پیش از این، نسخه اول Destiny را تجربه کرده‌اید، قادر به انتقال مواردی مثل سطح شخصیت‌ها یا آیتم‌ها به نسخه دوم نخواهید بود. با این حال می‌توانید ظاهر شخصیت‌تان را در نسخه دوم نیز استفاده کنید. همچنین بانجی اعلام کرده که حتی پس از عرضه Destiny 2 هم کماکان از نسخه اول بازی پشتیبانی خواهد کرد.

نظرات خود را در مورد تریلر گیم‌پلی Destiny 2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده