// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Push Heroes

استودیوی Crazyant با انتشار بازی Push Heroes اثری استراتژیک و زیبا را برای اندروید و آیفون عرضه کرده است.

استودیو Crazyant از آن دست استودیوهایی است که اصولا بازی‌هایش در فروشگاه‌های مجازی نظیر گوگل پلی و اپل استور کمتر مورد توجه بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی‌های خوش ساخت و با طراحی زیبا که پتانسیل تبدیل شدن به آثاری ارزشمند را دارند اما دریغا که کمتر به آنها توجه می‌شود. این استودیو بعد از انتشار بازی‌هایی مانند Tiny Guns یا Coloroad، این بار به سراغ بازی استراتژیک رفته است که در آن باید با قهرمانی شجاع برای نبرد با حیوانات وحشی همراه شوید.

بازی Push Heroes

در هر بازی می‌توانید با دو قهرمان وارد رقابت شوید

بازی اندروید و آیفون Push Heroes بازیکنان را به یک ماجراجویی با شمشیر و جادو می‌برد. در این بازی باید با قهرمانان داستان وارد استیج‌های مختلف شده و به صورت تن به تن با حیوانات مبارزه کنید. موضوعی که Push Heroes را متفاوت می‌کند قابلیت دستکاری زمین رقابت است که بیشتر به شطرنج شباهت دارد. به این ترتیب با ورود به مرحله باید با کشیدن انگشت روی نمایشگر شخصیت اصلی داستان را با توجه به مکان حضور دشمنان جابجا کنید. این جابجایی البته بدون محدودیت نیست و تنها می‌توانید قهرمان را در سه خانه به طرفین حرکت دهید. هر یک از دشمنان دارای توانایی منحصر به فرد و رفتار متفاوتی هستند که بسته به حرکت شما برای حمله آماده می‌شوند. هرچند استراتژی و انتخاب روش حرکت قهرمان اهمیت دارد اما باید توجه داشته باشید که بازی نوبتی بوده و بعد از حمله، حریف نیز واکنش نشان می‌دهد. در نتیجه با انجام حرکت باید در انتظار تصمیم هوش مصنوعی برای تحت فشار گذاشتن‌تان باشید. شما همچنین می‌توانید مهارت‌های هر قهرمان را ارتقاء دهید.

در کنار کمپین، بازی همچنین چالش‌هایی را در چهار فصل و بر اساس چهار بخش شامل می‌شود که باید با رسیدن به مرحله‌ای خاص آنها را آزاد کنید. برخلاف کمپین که از دو یا بیشتر موج حمله تشکیل می‌شود، در حالت چالشی به صورت بی پایان به نبردی با حیوانات می‌روید. علاوه بر صندوق‌هایی که در پایان هر رقابت به دست می‌آورید، شما همچنین می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای برای افزایش قدرت قهرمان یا آزاد کردن قهرمانان جدید استفاده کنید. قهرمان داستان در کنار شمشیر قادر به استفاده از توانایی‌ها یا قابلیت‌های منحصر به فردی نیز است که به او امکان از بین بردن دست جمعی دشمنان یا بهبود سطح سلامت را می‌دهد. بازی در چهار صحنه و هر صحنه شامل مراحل یا بهتر است بگویم استیج روایت می‌شود. جایی که باید با ورود به مرحله تمام دشمنان را از بین ببرید و در نهایت با دریافت بیشترین ستاره راه را برای بازگشایی صفحه‌های جدید باز کنید.  اگر از قهرمان داستان خسته شده باشید Crazyant‌ پنج قهرمان متفاوت را با توانایی‌های منحصر به فرد در اختیار بازیکنان گذشته است که هر بازیکن می‌تواند دو قهرمان را به صورت هم‌زمان وارد نبرد کند. بازی همچنین در کنار قهرمان‌ها، حدود ۲۴ هیولا یا حیوان وحشی برای روبرو شدن شامل می‌شود که مخصوصا با عبور از استیج ۱۰ می‌توانید به قدرت واقعی آنها پی ببرید. Push Heroes همچنین چالش‌های متفاوتی را از خط داستانی ارائه می‌دهد. در این بخش باید با عبور از تعداد مشخصی استیج، دسترسی به چالش را آزاد کنید.

بازی Push Heroes

بازی Push Heroes با طراحی با کیفیت و تنوع مراحل از هوای بهاری گرفته تا زمستانی، مدتی را می‌تواند سرگرم‌تان کند. گیم‌پلی متفاوت و طراحی خوب بازی از یک‌سو و تنوع مراحل از سوی دیگر ساخته‌ استودیو Crazyant‌ را به اثری زیبا تبدیل کرده است. شما اکنون می‌توانید Push Heroes را به صورت رایگان از گوگل پلی و اپل استور دانلود کنید. بازی دارای خرید‌های درون برنامه است.

دانلود بازی Push Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده