نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

صداپیشه بازی Metal Gear Solid 2 درگذشت

جان سیگان صداپیشه شخصیت سالیدوس اسنیک در بازی Metal Gear Solid 2 در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

به تازگی مطلع شدیم که جان سیگان، صداپیشه حرفه‌ای که برای ایفای نقش سالیدوس اسنیک در نزد بازیکنان شناخته شده است، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. مایکل چکلیس، بازیگر سریال Gotham با انتشار پیامی در توییتر این خبر را منتشر کرد:

جان سیگان، یکی از نزدیک‌ترین دوستانم در این جهان درگذشت. غیرممکن است بتوانم اهمیتی که درگذشتش برای من و خانواده‌ام دارد را توصیف کنم.

چکلیس در ادامه گفت که آن‌ها پس از کار کردن روی سریال تلویزیونی The Commish در اوایل دهه ۹۰ با یکدیگر دوست شده بودند. سیگان همچنین نقش‌های کوچک دیگری را هم در طول این دهه ایفا کرده که می‌توان از حضور او در The X-Files و Frasier یاد کرد تا وقتی که به طور حرفه‌ای وارد حوزه صداپیشگی در بازی‌های ویدیویی شد.

طبق اطلاعات درج شده در صفحه IMDB سیگان، وی در بازی Star Wars: Knights of the Old Republic (در نقش Canderous Ordo)، بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning (در نقش Agarth) و بازی Marvel: Ultimate Alliance (در نقش مرد آهنی) ایفای نقش کرده است. وی همچنین در نقش چندین شخصیت فرعی در بازی‌هایی مانند بازی Final Fantasy XV، بازی Mafia III، بازی World of Warcraft: Legion و بازی GTA V ایفای نقش کرده است.

بازی Metal Gear Solid 2

می‌توان گفت نقش قابل توجه او در یک بازی به شخصیت سالیدوس اسنیک در بازی Metal Gear Solid 2 باز می‌گردد که یکی از مهمترین شخصیت‌های این بازی به شمار می‌آید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده