// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید بازی Sundered گیم پلی و محیط های بازی را نشان می دهد

کمپانی Thunder Lotus Games با انتشار تریلری جدید از بازی Sundered، گیم‌پلی این بازی را در محیط‌های مختلف به تصویر می‌کشد.

کمپانی تاندر لوتوس گیمز (Thunder Lotus Games)  در میان اخبار بازی تریلر جدیدی از پروژه دو‌بعدی پلتفرمر خود یعنی Sundered منتشر کرد. بازی مذکور قرار است در تاریخ نامشخصی از جولای سال جاری (تیر-مرداد ماه) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی عرضه شود.

تریلر جدید که با نام «مقاومت می‌کنم» نام گذاری شده، به مدت ۱ دقیقه و ۸ ثانیه، گیم‌پلی و نبرد‌های این بازی را در محیط‌های مختلف بازی به نمایش می‌گذارد. اگر برای اولین بار است که نام بازی  Sundered به گوشتان می‌خورد، اینجا می‌توانید از داستان و ویژگی‌های این بازی با خبر شوید که خلاصه آن به این صورت است.

بازی Sundered یک اثر مترویدوینیا است که سازندگان بازی Jotun آن را توسعه داد‌ه‌اند. کاربران بازی را در نقش Eshe شروع می‌کنند و در دنیای ترسناک به دنبال بقای خود می‌روند و با استفاده از جادو‌های خود دشمنان و هیولا‌های غول پیکر را از پای در‌ می‌آورند. قابلیت‌های مختلف خود را ارتقا دهید و پایان‌های متفاوت این بازی را تجربه کنید.

هنوز قیمت بازی Sundered مشخص نشده است، اما در خبر‌های قبلی نسخه فیزیکی آن به همراه مزایای آن مشخص شد. بازی Sundered کمپین موفقیت آمیزی در سایت‌ کیک‌استارتر داشت و توانست بودجه توسعه خود را از سوی طرفداران جمع‌آوری کند و همچنین قرار شد که حامیان مالی این بازی به طور رایگان بسته‌های الحاقی این بازی را دریافت کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Sundered را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده