نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

فصل دوم سریال Stranger Things ممکن است بینندگان را عصبانی کند

طبق گفته‌ی دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، فصل دوم این سریال ممکن است به مذاق برخی از طرفداران فصل اول خوش نیاید.

طبق آنچه دیوید هاربر گفته است، تغییرات ریسکی فراوانی در فصل دوم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) اعمال شده است و این احتمال وجود دارد که این تغییرات به مذاق همه‌ی طرفداران خوش نیاید.  

دیوید هاربر، بازیگر نقش رئیس پلیس هاپر در سریال Stranger Things، در مصاحبه با سایت دِدلاین (Deadline) گفت که این سریال مثل بستنی است؛ طعم فصل اول وانیلی بود و در فصل دوم قرار است طعم توت‌فرنگی داشته باشد که خب مسلماً همه طعم توت‌فرنگی را دوست نخواهند داشت.

Stranger Things

وی این‌گونه توضیح داد که مثل این است فصل اول سریال را با طعم بستنی وانیلی درست کرده باشید؛ بسیار خوش‌مزه و خوش‌طعم. ولی در فصل دوم دیگر نمی‌توانید از همان طعم سابق استفاده کنید. تغییر لازمه‌ی کار است و از همین رو مجبور می‌شوید طعمی دیگر را امتحان کنید؛ مثل توت‌فرنگی. بعضی از مردم طعم توت‌فرنگی را دوست دارند و بعضی دیگر هم طعم وانیلی را؛ ولی خب ما نمی‌توانستیم دوباره همان طعم وانیلی را بسازیم. وی گفت:   

تغییرات ریسکی زیادی را در فصل دوم اعمال کردیم. فکر می‌کنم بعضی موارد مردم را عصبانی کند و البته فکر می‌کنم در مورد برخی هم بسیار خوشحال و هیجان‌زده خواهند شد. اتفاقات زیادی را در طول این سفر تجربه خواهیم کرد.   

دیوید هاربر در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود، در رابطه با بازخورد فصل اول سریال Stranger Things هم گفت که دست‌اندرکاران ساخت این پروژه انتظار چنین بازخورد و موفقیتی را از کار نداشتند. وی گفت که اکنون این سریال تبدیل به پدیده‌ای فرهنگی شده است و برای ساخت فصل دوم و نیز حفظ و بهبود کیفیت آن، فشار زیادی روی عوامل اجرایی وجود دارد.

David-Harbour

 

وی سخنان خود را چنین ادامه داد:

ما نسبت به مردم و بینندگان این سریال احساس تعهد می‌کنیم و همین موضوع من را می‌ترساند؛ و البته بیش‌تر از این می‌ترسم که این فصل آخرین فصل سریال Stranger Things باشد. فکر کردن به این موضوع مرا شدیداً وحشت‌زده می‌کند. ترسم به این خاطر است که فصل دوم نتواند انتظارات را برآورده سازد و با شکست همراه شود. با بازی در هر صحنه، این حساسیت فکری بیش‌تر هم می‌شود. می‌دانیم و احساس می‌کنیم که صاحب مجموعه‌‌ای عالی هستیم؛ چه از نظر کیفیت کار و چه روابط دوستانه‌ای که میان اعضا وجود دارد. البته در کنار این‌ها هم فشار کاری بالایی را تحمل می‌کنیم.     

طبق گفته مت و راس دافر، سازندگان Stranger Things، فصل دوم سریال نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود. پیش از این، تریلر فصل دوم این سریال، تا حدی گفته‌های سازندگان را در این مورد تأیید کرده بود.

فصل دوم این سریال در ۹ قسمت تولید و در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ آبان ۱۳۹۶) از شبکه‌ی استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده