نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸

کرایتک با انتشار یک تریلر، از بازی Hunt: Showdown رونمایی کرد

استودیوی کرایتک با انتشار یک تریلر کوتاه، از بازی در حال ساخت خود با نام Hunt: Showdown رونمایی کرد.

بر اساس آخرین اخبار بازی، استودیوی کرایتک (Crytek) از بازی در حال ساخت خود با نام Hunt: Showdown تریلر کوتاهی را منتشر کرده است. این ویدیو جزئیات زیادی از بازی را برای ما آشکار نمی‌کند و تنها گوشه‌ای از محصول در حال ساخت این استودیو را به تصویر می‌کشد.

استودیوی کرایتک در مورد این پروژه سکوت اختیار کرده و تریلر جدید انتشار یافته نه‌تنها از سوالات علاقه‌مندان نمی‌کاهد، بلکه پرسش‌های زیادی را در ذهن آنها به‌وجود می‌آورد. توضیحات و جملاتی که در این تریلر ۳۰ ثانیه‌ای به چشم می‌خورند به شرح زیر است:

وقتی دو شکارچی همه چیز را در معرض خطر قرار می‌دهند؛

و زمانی که شیطان پنهانی منتظر ایستاده است؛

شکارچی شکار می‌شود.

بازی Hunt: Horrors of the Gilded Age یک اثر رایگان (Free to Play) در سبک تیراندازی سوم-شخص بود که در سال‌های گذشته، مراحل ساخت را به دست استودیوی کرایتک سپری می‌کرد. نسخه‌ی بتای این بازی برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی برنامه‌ریزی شده بود؛ ولی این نسخه توسط کرایتک تاخیر خورد و تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص آن منتشر نشد. برای بسیاری از افراد، بازی مذکور شباهت‌های بسیاری با بازی Hunt: Showdown دارد که این امر موجب شده تا بازی Hunt: Showdown نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Horrors of the Gilded Age به نظر برسد.

در خصوص تریلر کوتاه انتشار یافته می‌توان گفت که بازی Hunt: Showdown روی همکاری دونفره تمرکز دارد؛ اما تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر، نمی‌توان به‌طور قطع در مورد آن سخن گفت. تریلر مذکور را می‌توانید در ادامه‌ مشاهده کنید.

| | 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده