نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷

احتمال اضافه شدن شخصیت های Watchmen به بازی Injustice 2

رئیس استودیوی ندررلم اعلام کرد که عرضه‌ی بازی Injustice 2 تنها یک نقطه‌ی شروع است و در آینده شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند.

طبق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام اد بون، سازنده‌ی بازی Injustice 2، عرضه‌ی بسته‌های الحاقی به منظور افزودن کاراکتر‌های بیشتر به بازی، یکی از اهداف اصلی استودیوی ندررلم خواهد بود.

بون در مصاحبه‌ی اخیر خود با Gamerant در رابطه با اضافه شدن شخصیت‌های Watchmen از طریق بسته‌های الحاقی آتی، گفت که این امر دور از ذهن نخواهد بود. وی در این خصوص اذعان داشت:

اضافه شدن کاراکترهای Watchmen به بازی دور از ذهن نیست و این امر ممکن است در آینده‌ی نزدیک اتفاق بیفتد. متاسفانه هنوز شخصیت‌های جالب بسیاری وجود دارند که در بازی به چشم نمی‌خورند؛ تعدادی از این کاراکترها از طریق بسته‌های الحاقی آتی به بازی اضافه می‌شوند و تعدادی از آنها نیز به‌ناچار به بازی راه نمی‌یابند.

حضور شخصیت‌های Watchmen با زمینه‌های تاریک بازی Injustice 2 کاملا جور درمی‌آید و نگرانی هواداران از بابت اضافه شدن شخصیت‌های مهمان به بازی کاملا بی‌مورد است؛ زیرا پیش از این هم شاهد حضور شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat در بازی Injustice بودیم.

پیش از این، حضور سه شخصیت ساب زیرو (Sub-Zero)، رد هود (Red Hood) و استارفایر (Starfire) به عنوان کاراکتر مهمان در Injustice 2 تایید شده است و آنها در قالب یک DLC به بازی راه می‌یابند. همچنین در مجموع، ۹ بسته‌ی الحاقی برای بازی در نظر گرفته شده که به تدریج کاراکتر‌های بیشتری را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این اولین باری نیست که زمزمه‌های حضور شخصیت‌های واچمن در بازی Injustice 2 به گوش می‌رسد. پیش‌تر در ماه نوامبر، اد بون با انتشار یک توییت نظر طرفداران را نسبت به اضافه شدن این کاراکترها به بازی جویا شده بود.  

بازی Injustice 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده