نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار تصویری جدید از فیلمبرداری بازسازی فیلم The Predator

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید فیلمبرداری فیلم درنده (The Predator) منتشر کرده است.

از اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم The Predator به کارگردانی شین بلک، در شهر ونکوور کانادا رسما آغاز شده است. حال عکاسی به نام «جراد او» تصویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. در این تصویر، یک بیگانه شکارچی روی یک نفربر زره‌پوش دیده می‌شود که به نظر می‌رسد از جلوه‌های ویژه کمی برای ظاهر آن‌ها استفاده خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Predator

بلک بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، شناخته شده است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون اسلحه مرگبار (Lethal Weapon)، اسلحه مرگبار ۲ (Lethal Weapon 2) و آخرین پسر پیش‌آهنگ (The Last Boy Scout) را نیز بر عهده داشته است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود. در ماه اسفند گذشته، بلک تصویری گروهی از بازیگران فیلم The Predator منتشر کرد.

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Predator تایید شده است و در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. با وجود شایعاتی که پیش از این در مورد حضور آرنولد شوارتزنگر در این فیلم منتشر شده بود، اما او قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. شوارتزنگر پس از خواندن فیلمنامه فیلم The Predator، از حضور در این فیلم انصراف داده است.

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم از تاخیر ۶ ماهه در اکران فیلم The Predator خبر داد. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) اکران شود، اما اکنون قرار است در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده