نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۰

جیمی کیمل به عنوان مجری اسکار 2018 انتخاب شد

جیمی کیمل، کمدین و مجری معروف تلویزیون برای میزبانی اسکار 2018 بازخواهد گشت.

بعد از چند دوره‌ی بی‌رمق جوایز آکادمی، سال گذشته جیمی کیمل توانست عملکرد خوبی به عنوان میزبان و مجری اسکار 2017 داشته باشد و تهیه‌کنندگان این مراسم تصمیم گرفتند دوباره از او برای میزبانی مراسم سال آینده دعوت کنند. آکادمی علوم و هنر فیلم همچنین از مایکل ده‌لوکا و جنیفر تاد، تهیه‌کنندگان اسکار 2017 خواستند تا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اسکار 2018 را برعهده داشته باشند.

با توجه به اینکه تیم اجرایی اسکار سال آینده بدون تغییر خواهد بود، باید دید اشتباه فاحش اسکار ‌2017 در اعلام بهترین فیلم باز هم به شکلی دیگر تکرار خواهد شد یا خیر. در اواخر مراسم امسال، اسم فیلم لا لا لند به جای فیلم Moonlight به عنوان بهترین فیلم اعلام شد و با اینکه کیمل مستقیما نقشی در این ماجرا نداشت، اما مردم اسکار او را با این اتفاق به یاد خواهند آورد. مجری برنامه‌ی جیمی کیمل لایو علاوه بر اسکار، میزبانی مراسم امی را در سال ۲۰۱۲ و سال گذشته نیز بر عهده داشته است.

۹۰امین اسکار در روز یکشنبه، ۱۳ اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد. اسکار ‌2018 به دلیل برگزاری مراسم اختتامیه‌ی بازی‌های المپیک زمستانی در کره‌ی جنوبی، کمی دیرتر از معمول روی آنتن شبکه‌ی ABC خواهد رفت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده