// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

نسخه جدیدی از سری بازی‌ های مسابقه‌ ای Nascar معرفی شد

استودیو Monster Games با انتشار تریلری بازی Nascar Heat 2 را برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی کرد.

امروز کمپانی 704 گیمز (704 Games) در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که نسخه جدیدی از سری بازی‌های مسابقه‌ای ناسکار با نام Nascar Heat 2 در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر)  برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر می‌شود. این بازی نسخه بعدی Nascar Heat Evolution به شمار می‌رود.

همانند نسخه قبلی مسئولیت توسعه بازی Nascar Heat 2 را استودیو مانستر گیمز (Monster Games) بر عهده گرفته است و ناشر آن نیز اعلام کرد که در نسخه جدید شاهد بهبودی‌های وسیعی خواهیم بود. در این راستا اعلام شد که بخش چند نفره این بازی عملکرد بهتری خواهد داشت. حالت Career اساسی‌تر، بروزرسانی پیست‌ها و رانندگان جدید، از دیگر ویژگی‌های این بازی خواهد بود.

ریچارد گارسیا، رییس استودیو مانستر گیمز، در این باره نوشت:

ما با افزودن ویژگی‌های جدید به این بازی می‌خواهیم که محتویات این بازی را به ریشه آن برگردانیم، در حالی که طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی نیز یک تجربه جدید از آن داشته باشند.

ناشر این بازی برای عکس کاور این بازی با تویوتا همکاری کرده است که طرفداران نیز می‌توانند راننده مورد علاقه خود را از این تیم برای تصویر بازی Nascar Heat 2  انتخاب کنند. کاربران تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۹ مه) می‌توانند به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنند و رای خود را برای تصویر کاور این بازی اعمال کنند. ۴ راننده از تیم تویوتا برای عکس کاور این بازی کاندید شده‌اند که کاربران می‌توانند به آنها رای بدهند و هر کدارم از دو راننده برتر که در مسابقه ۲۰ مه ناسکار، پیروز از میدان خارج شود، عکس کاور این بازی محسوب خواهد شد. این فرآیند سال گذشته برای عکس کاور بازی Nascat Heat Evolution نیز برگزار شد که هم اکنون شاهد عکس کارل ادواردز روی آن هستیم.

ساخت سری‌ بازی‌های Nascar Heat به سال ۲۰۰۰ میلادی برمی‌گردد که شاهد توسعه این بازی به دست مانستر گیمز بودیم. همچنین سازندگان بازی Nascar Heat 2002 و Nascar: Dirt to Daytona را توسعه داد‌ند و همچنین شاهد سومین نسخه بازی‌های Nascar در سال گذشته یعنی Nascar Heat Evolution بودیم. استودیو مانستر گیمز همچنین در کارنامه‌ کاری خود بازی‌های Donkey Kong Country: Tropical Freeze و پورت جدید بازی Xenoblade Chronicles برای نینتندو 3DS را دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Nascar Heat 2  را تماشا کنید و ۴ راننده تیم تویوتا را در آن مشاهده کنید.

|  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده