نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Prey در هفته دوم انتشار

بازی Prey توانست در دومین هفته انتشار خود، به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان دست پیدا کند.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد،‌ این هفته بازی Prey که توسط استودیوهای آرکین ساخته شده و بتسدا وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد، توانست در دومین هفته انتشار خود، به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برسد و به صدرنشینی Mario Kart 8 Deluxe پایان دهد. این اولین باری از هفته ۲۵ سال ۲۰۱۶ است که بتسدا یک بازی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان دارد.

اما در جایگاه دوم جدول بازی‌های پرفروش انگلستان، بازی GTA V با یک پله صعود قرار گرفت و صدرنشین هفته گذشته یعنی Mario Kart 8 Deluxe با دو پله سقوط به جایگاه سوم رضایت داد. یکی از صعودهای خیلی خوب هفته مربوط به بازی فیفا 17 بود و این بازی توانست با ۴ پله صعود از مکان هشتم هفته گذشته، به جایگاه چهارم برسد. راکت لیگ نیز این هفته با یک پله صعود مواجه شد و از جایگاه ششم به مکان پنجم دست پیدا کرد و جایگاه خود را با بازی Lego Worlds عوض کرد. بازی جدید مجموعه ندای وظیفه یعنی Infinite Warfare نیز از جمله بازی‌های سقوط کرده بود و از جایگاه چهارم به هفتم سقوط کرد. یکی از بازی‌هایی که این هفته و پس از یک هفته غیبت دوباره وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان بود، بازی Ghost Recon Wildlands، محصول جدید یوبیسافت بود که از مکان یازدهم به مکان هشتم صعود کرد. بازی Horizon Zero Dawn، انحصاری جدید پلی‌استیشن 4، تنها بازی در میان ۱۰ بازی برتر بود که جایگاهش نسبت به هفته گذشته تغییری نکرد و در مکان نهم هفته پیش خود باقی ماند.

جایگاه آخر جدول این هفته نیز در اختیار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار گرفت و بازی جدید نینتندو با سه پله سقوط از مکان هفتم، به مکان ۱۰ رسید.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲

Prey

صدرنشینی در هفته دوم انتشار
۲۲

Grand Theft Auto V

-
۳۱

Mario Kart 8 Deluxe

-
۴۸

FIFA 17

-
۵۶

Rocket League

-
۶۵

Lego Worlds

-
۷۴

Call of Duty: Infinite Warfare

-
۸۱۱

Ghost Recon Wildlands

ورود دوباره به جدول
۹۹

Horizon Zero Dawn

-

۱۰۷

The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

-


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده