نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر جدیدی از سریال Twin Peaks منتشر شد

شبکه شوتایم اخیرا تریلر جدیدی از فصل جدید سریال مورد انتظار توئین پیکس (Twin Peaks) منتشر کرده است.

کمتر از یک هفته دیگر پخش هفتگی فصل سوم سریال Twin Peaks از شبکه شوتایم آغاز خواهد شد. حال این شبکه تریلر جدیدی از فصل جدید این سریال منتشر کرده است. شوتایم مدتی پیش تریلر جدید و کوتاهی از فصل جدید سریال Twin Peaks منتشر کرده بود که در این تریلر تنها یک دیالوگ گفته شد. اما در تریلر جدید فصل سوم این سریال شاهد مکالمات بیشتری هستیم. با این حال، این تریلر مانند تریلر و ویدیوهای قبلی اطلاعات چندانی از داستان فصل جدید این سریال فاش نمی‌کند و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران سریال Twin Peaks باشد. فصل سوم و جدید این سریال قرار است پس از ۲۵ سال منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کار ساخت، تولید و نوشتن فصل جدید سریال Twin Peaks بر عهده دیوید لینچ و مارک فراست، خالقین اصلی سریال، بوده است. کایل مک‌لاکلن، شریل لی، شریلین فن، جیمز مارشال، اورت مک‌گیل، مدشن امیک، وندی روبی، پگی لیپتون، وارن فراست، میگوئل فرر و دانا اشبروک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Twin Peaks در طی دو فصل در بین سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ از شبکه ABC پخش شد. علاوه بر این، فیلم سینمایی Twin Peaks: Fire Walk with Me که پیش درآمد اتفاقات سریال Twin Peaks بود، در سال ۱۹۹۲ به روی پرده رفت. 

اواخر دی‌ماه گذشته، شبکه شوتایم تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال Twin Peaks را رسما تایید و اعلام کرد. دو قسمت اول فصل جدید سریال Twin Peaks در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) امسال از شبکه شوتایم به روی آنتن خواهد رفت. علاوه بر این، شبکه مذکور اعلام کرد که زمان دو قسمت اول این سریال دو ساعت خواهد بود. با این حال، شوتایم اضافه کرد که طرفداران لازم نیست برای دیدن قسمت‌های بعدی صبر کنند؛ چرا که قسمت سوم و چهارم پس از پخش دو قسمت اول این سریال، از طریق سرویس استریم شبکه شوتایم در دسترس خواهد بود و بینندگان می‌توانند این دو قسمت را تماشا کنند.

شوتایم همچنین تایید کرده است که فصل سوم سریال Twin Peaks در ۱۸ قسمت تولید شده و قرار است پخش هفتگی آن تا اواخر تابستان طول بکشد. قسمت پایانی این سریال در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) پخش خواهد شد که قرار است دو قسمت پایانی این سریال که زمان آن حدود یک ساعت خواهد بود، در یک شب از این شبکه منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده