نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

تصویر روی جلد بازی Madden NFL 18 رونمایی شد

پس از راب گرانکووسکی این‌بار نوبت تام بریدی، ستاره‌ی باشگاه نیو انگلند پتریوتس، است که تصویر روی جلد بازی ورزشی Madden NFL 18 را به خود اختصاص دهد.

تام بریدی (Tom Brady)، ستاره‌ی باشگاه نیو انگلند پتریوتس، پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال امریکایی است که در فینال فصل ۵۱ لیگ امریکایی ۲۰۱۷ میلادی یک پیروزی تاریخی را برای تیم خود رقم زد. حال و بر اساس آخرین اخبار بازی اعلام شد که تصویر روی جلد بازی Madden NFL 18 به این ستاره‌ی امریکایی اختصاص یافته است.

بریدی با داشتن ۵ قهرمانی سوپربول، ۲ قهرمانی سوپربول ام‌وی‌پی و ۹ قهرمانی پروبول در کارنامه، پرافتخارترین بازیکن فوتبال امریکایی است؛ اما او تا به حال روی کاور مجموعه بازی‌های Madden NFL قرار نگرفته است. سال گذشته شاهد تصویر راب گرانکووسکی به عنوان تصویر روی جلد بازی بودیم و حال پس از سپری شدن سال‌ها نوبت تام بریدی است که این جایگاه را از آن خود کند.

در آن‌سو شایعاتی در مورد نفرین کاور مجموعه بازی‌های Madden هم به گوش می‌رسد که در نوع خود جالب توجه است. بر این اساس، سال گذشته نفرین کاور بازی Madden NFL 17 گریبان‌گیر راب گرانکووسکی شد و مصدومیت این بازیکن، او را از حضور در مرحله‌ی حذفی مسابقاتی از قبیل سوپربول بازداشت.

در بیانیه‌ای از سوی کمپانی الکترونیک آرتز، تام بریدی در این خصوص گفت:

من اعتقادی به نفرین ندارم و همیشه برای مواجه شدن با چالش‌های پیش رو آمادگی خواهم داشت.

تریلر جدیدی از بازی Madden 18 هم منتشر شده است که گیم‌پلی بازی را به‌صورت اجمالی به تصویر می‌کشد و در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

برای اولین‌بار بازی Madden 18 به‌وسیله‌ی موتور بازیسازی فراست بایت ساخته می‌شود که پیش از این توسط الکترونیک آرتز برای خلق بازی‌هایی نظیر بازی Star Wars Battlefront و دو مجموعه‌ی فیفا و بتلفیلد مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس اعلام الکترونیک آرتز، این موتور بازیسازی کیفیت بصری مناسبی را برای خلق بازیکنان و استادیوم‌ها ارائه می‌کند.

Madden 18

بازی Madden NFL 18 در تاریخ ۲۵ آگوست (جمعه، ۳ شهریور) برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و کاربرانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند یک سطح Elite برای حالت Ultimate Team و همین‌طور پنج بسته‌ی Squad دریافت خواهند کرد.

یک نسخه‌ی GOAT هم برای بازی در نظر گرفته شده است که علاوه بر محتویات نسخه‌ی اصلی بازی، امکان دسترسی به پنج بازیکن GOAT برای بخش Ultimate Team را در تاریخ یک شهریور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. اعضای سرویس EA Access هم کمی زودتر و در تاریخ ۲۶ مرداد تنها به مدت ۱۰ ساعت می‌توانند این نسخه را تجربه کنند.

جزئیات بیشتر در خصوص بازی Madden 18 در نمایشگاه E3 امسال اعلام خواهد شد.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده