نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Beauty and the Beast اعلام شد

کمپانی والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Beauty and the Beast را رسما تایید و اعلام کرد.

بدون شک فیلم لایو اکشن دیو و دلبر (Beauty and the Beast) یکی از موفق‌ترین بازسازی‌های چند سال اخیر سینما و هالیوود بوده است. این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۶۰ میلیون دلار تولید شد و طبق گفته وب‌سایت باکس آفیس موجو، تا به امروز بیش از ۱.۱۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. فیلم مذکور نه‌تنها پرفروش‌ترین فیلم امسال تا امروز بوده، بلکه رکوردهای متعددی را هم شکسته است. در حال حاضر، فیلم Beauty and the Beast به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن و پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی PG در تاریخ سینما تبدیل شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم را تایید و اعلام کرده است.

طبق گفته دیزنی، تمامی نسخه‌های فیلم Beauty and the Beast که شامل نسخه دیجیتالی، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۶ ژوئن امسال (۱۶ خرداد) منتشر خواهند شد. نسخه بلوری این فیلم شامل بخش‌هایی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری، موزیک ویدیو، آهنگ رسمی و مراحل ساخت موسیقی و آهنگ‌های فیلم با حضور سلن دیون و صحبت با عوامل سازنده و بازیگران می‌شود. همچنین نسخه خانگی فیلم Beauty and the Beast دارای کد نسخه دیجیتالی آن نیز خواهد بود. کد نسخه دیجیتال این فیلم در تمامی فروشگاه‌های دیجیتالی که از برنامه Disney Movies Anywhere پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است.

کارگردانی فیلم Beauty and the Beast بر عهده بیل کاندن بوده است. در این فیلم بازیگرانی چون اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، جاش گاد، الکسیس لوئیزان، اما تامسون، استنلی توچی، کوین کلاین و گوگو امبتا-را حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماه گذشته، دیزنی اعلام کرد که برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم Beauty and the Beast ندارد، اما ممکن است روی نسخه فرعی یا پیش‏‌درآمد آن کار کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده