نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

سلاح موجود در میان پرده های بازی Mass Effect: Andromeda به بازی اضافه شد

در آخرین بروزرسانی بازی Mass Effect: Andromeda، سلاح X5 Ghost assault که پیش‌تر تنها در میان‌پرده‌های بازی مشاهده می‌شد، در دسترس قرار گرفت.

پیش از انتشار آپدیت بازی Mass Effect: Andromeda، سلاح X5 Ghost assault تنها در میان‌پرده‌های بازی قابل مشاهده بود. حال در جریان اخبار بازی، استودیوی بایوور اعلام کرد که پس از بروزرسانی اخیر، این سلاح در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

X5 Ghost assault

پیش از انتشار آپدیت اخیر، امکان دسترسی به سلاح X5 Ghost assault در بازی وجود نداشت و بر اساس اعلام بایوور این ایده ابتدایی به نظر می‌رسید تا اینکه ماه گذشته یان فریزر (Ian Frazier)، طراح ارشد بازی، در این خصوص اعلام کرد:

به نظر می‌رسد که گروهی از بازیکنان به سلاح X5 Ghost assault علاقه‌مند شده‌اند و به همین خاطر، ما در حال بررسی امکان اضافه کردن آن به عنوان یک سلاح قابل استفاده در بازی، از طریق بروزرسانی‌های آتی هستیم.

با وجود اینکه استودیوی بایوور وعده‌ی خاصی در خصوص اضافه‌کردن این سلاح نداده بود، ولی به صحبت‌های خود پایبند ماند و ویدیوی قرار گرفته در انتهای مطلب تاکیدی برای قابل استفاده بودن این سلاح در بازی است.

بروزرسانی اخیر Mass Effect: Andromeda بهبود سکانس‌های سینمایی و تعادل بخش چند‌نفره بازی را به همراه داشت که بخش عمده‌ی این تغییرات را می‌توان به بخش‌ها و مراحل نخست بازی مربوط دانست.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده