نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

نسخه Special بازی 2 Project Cars معرفی شد

چندین نسخه ویژه بازی اتومبیل رانی 2 Project Cars معرفی و تریلری با محوریت ماشین مک لارن 720S منتشر شد.

امروز استودیو Slightly Mad Studios و کمپانی باندای نامکو که ناشر بازی 2 Project Cars است، در جدیدترین اخبار بازی به معرفی چندین نسخه Special بازی 2 Project Cars پرداختند.

این بازی مسابقه ای که امکان پیش خرید آن از برخی فروشگاه‌ها مانند آمازون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است، قرار است اواخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود. ابتدا قرار بود بازی در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) عرضه شود، بنابراین مشخص نیست که منظور از اواخر ۲۰۱۷ همین تاریخ است یا بازی دیرتر منتشر خواهد شد.

در ادامه به بررسی فهرست چندین نسخه Special بازی 2 Project Cars می‌پردازیم که به واسطه آن‌ها وجود سیزن‌پس بازی هم تایید شده است:

  • نسخه Limited Edition: شامل بازی اصلی، برچسب ورقه‌ای، قاب فلزی و بسته انحصاری خودروهای ژاپنی. این بسته الحاقی شامل چهار خودرو از کمپانی‌های تولیدکننده ژاپنی هوندا و نیسان است. دیگر محتوای این نسخه دو خودرو مسابقه با طرح متمایز، یک خودرو مفهومی و یک خودرو جاده‌ای هستند. قیمت نسخه Limited Edition مشابه با نسخه استاندارد بوده و تنها از طریق فروشگاه GAME برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.
  • نسخه Collector Edition: شامل تمامی محتوای نسخه Limited Edition بعلاوه Esport Live VIP Pass، کتاب طراحی‌های هنری بازی، مدل خودرو مک لارن 720S در اندازه ۱/۴۳ (مدل دایکستی)، سیزن‌پس و بسته‌ الحاقی Motorsport بوده و برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.
  • نسخه Ultra Edition: این نسخه اختصاصی‌ترین نسخه بازی Project CARS 2 بوده و داشتن آن برای تمامی طرفداران بازی Project CARS پیشنهاد می‌شود. این نسخه که تنها ۱۰۰۰ عدد از آن تولید می‌شود، شامل تمامی محتوای نسخه Collector Edition به جز مدل خودرو مک لارن 720S در اندازه ۱/۴۳ است که با یک مدل رزین مک لارن 720S در اندازه ۱/۱۲ جایگزین شده است. نسخه Ultra Edition شامل یک پوستر امضا شده، یک کلاه اسنپ بک با شماره اختصاصی و یک کتاب طراحی مک لارن است که با همکاری مک لارن آماده شده و پروسه توسعه مک لارن 720S را به تصویر می‌کشد. نسخه Ultra Edition برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به صورت انحصاری از طریق آمازون در دسترس است.

بازی 2 Project Cars

بازی Project CARS 2 به قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در پایان می‌توانید تریلر مک لارن 720S بازی را مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده