// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر ریمستر Crash Bandicoot خرس قطبی دوست داشتنی بازی را نشان می‌دهد

اکتیویژن تریلر جدیدی از سه گانه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را با تمرکز روی خرس قطبی محبوب مجموعه منتشر کرده است.

اکتیویژن تریلر دیگری را برای ریمستر پلی‌استیشن 4 بازی Crash Bandicoot منتشر کرده است که در آن نظاره‌گر نمایش خرس قطبی دوست‌داشتنی مجموعه هستیم. شما می‌توانید ویدیوی کوتاه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را از پایین تماشا کنید. در این ویدیو شاهد سوار شدن کرش روی خرس قطبی و حرکت در مرحله‌ای برفی هستیم.

این ریمستر شامل سه بازی مجموعه Crash از جمله Crash Bandicoot ،Cortex Strikes Back و Warped می‌شود که نخستین بار در Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back با خرس قطبی مذکور روبه‌رو می‌شویم. البته این خرس در سومین بازی هم حضوری کوتاه دارد.

| |

وظیفه‌ ساخت ریمستر هر سه بازی، برخلاف نسخه اورجینال که برعهده‌ ناتی داگ بود، این‌بار توسط استودیوی Vicarious Visions انجام شده است. این ریمستر در کنار مراحل نسخه اورجینال، شامل بهبود‌های گرافیکی و ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی می‌شود.

در دیگر اخبار بازی، اخیرا ویدیویی از مقایسه‌ی دو نسخه پلی‌استیشن 2 و پلی‌استیشن 4 یکی از مراحل بازی Cortex Strikes Back منتشر شده که می‌توانید این ویدیو را از پایین تماشا کنید:

| |

سه‌گانه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۱۳۹۶)‌ با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده