نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بروزرسانی جدید بازی Paragon قهرمان تازه ای را به همراه دارد

بر اساس اعلام شرکت اپیک گیمز، به زودی بروزرسانی بزرگی برای بازی Paragon منتشر می‌شود که یک قهرمان جدید به بازی اضافه می‌کند.

بازی Paragon یک اثر در سبک MOBA است که توسط اپیک گیمز (Epic Games) برای کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال و طبق آخرین اخبار بازی، به زودی بروزرسانی بزرگی برای این بازی منتشر می‌شود که یک قهرمان جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

بروزرسانی جدید بازی Paragon که Age of Intellect نام دارد یک قهرمان جدید با نام Phase به بازی می‌افزاید که یک نیروی پشتیبانی دورزن است. این کاراکتر از قابلیت اصلی خود در اتصال به اعضای تیم استفاده ‌می‌کند و از این طریق قادر به بهبود سلامتی آنها است.

قدرت‌های Phase در سنین جوانی او آغاز شدند و به این دلیل برای مراقبت‌های ویژه به صنایع Tryon فرستاده شد. اندکی بعد در فرصتی مناسب از این مکان خارج و زندگی آزادانه‌ی خود را در شهر Omeda شروع کرد. در این مدت قدرت‌های خود را مخفی کرده و نهایتا به سمت Agora هدایت شد.

این بروزرسانی تغییراتی را برای شخصیت‌های دیگر بازی به همراه دارد که در نهایت به بهبود قابلیت‌های آنان می‌انجامد. همچنین بر اساس اعلام اپیک گیمز، این بروزرسانی تغییراتی را در بخش مبارزه بازی ایجاد می‌کند و بر این اساس قهرمانانی نظیر Steel و Murock بیشتر در میادین نبرد مشاهده می‌شوند و تغییراتی برای آزاد شدن پتانسیل کامل برخی از قهرمانان بازی نظیر Shinbi ایجاد خواهد شد.

در این بروزرسانی تغییراتی در سیستم کارت درون بازی ایجاد می‌شود که بر این اساس کارت‌های Niche بازسازی شده و کارت‌های دیگر برای ایجاد تعادل به روز خواهد شد. عملکرد کلی این بخش همچنان در حد انتظارات نیست و تا پایان سال جاری میلادی دستخوش تغییرات گوناگونی خواهد شد.  

بروزرسانی بازی Paragon در تاریخ ۱۶ می (سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. جزئیات کامل این بروزرسانی در منبع خبر قابل مشاهده است. اپیک گیمز هر سه هفته قهرمان جدیدی را برای بازی منتشر می‌کند و به همین خاطر در اوایل ماه ژوئن می‌توان انتظار معرفی یک قهرمان جدید برای بازی داشت.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده