نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

بازی The Sims Mobile برای اندروید و آیفون معرفی شد

الکترونیک آرتز نسخه جدیدی از سری The Sims را برای اندروید و آیفون معرفی کرد.

سری The Sims یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که نسخه‌های مختلف آن همواره با استقبال خوبی روبه‌رو شده‌اند. پیش از این، یک نسخه از این سری با نام The Sims Freeplay برای اندروید و iOS منتشر شده بود و حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی الکترونیک آرتز نسخه دیگری از این مجموعه را برای پلتفرم‌های موبایل معرفی کرده است. این بازی The Sims Mobile نام دارد و هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با این حال نسخه اندروید بازی به صورت محدود در یک سری از مناطق و فروشگاه‌ها در دسترس قرار گرفته است و احتمال می‌رود در آینده نزدیک شاهد انتشار نسخه نهایی و عمومی بازی هم روی هر دو پلتفرم باشیم.

یکی از ویژگی‌هایی که بازی The Sims Mobile را به اثری جذاب تبدیل می‌کند، شبیه بودن آن به نسخه‌های پی‌سی بازی است؛ به این صورت که شما قادر به خلق کردن شخصیت‌های موردنظرتان خواهید بود و می‌توانید خانه‌تان را هم به دلخواه بسازید و پس از آن، داستان خودتان را به شکلی که می‌خواهید روایت کنید. در کل به نظر می‌رسد که هدف سازندگان بازی در الکترونیک آرتز و استودیو Maxis ارائه تجربه‌ای شبیه به نسخه‌های پی‌سی سری سیمز روی موبایل است.

بازی از یک سری ویژگی‌های اجتماعی هم بهره خواهد برد و برای مثال، می‌توانید با شخصیت‌هایی که دوستان‌تان ساخته‌اند، در بازی آشنا شوید و تعامل داشته باشید. این بازی یک اثر رایگان (Free-to-Play) خواهد بود.

نظرات خود را در مورد بازی The Sims Mobile با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده