نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

دسترسی زودهنگام بعضی کاربران به بسته Morrowind بازی Elder Scrolls Online

بتسدا به برخی کاربران بازی Elder Scrolls Online اجازه خواهد داد که پیش از انتشار بسته Morrowind به آن دسترسی داشته باشند.

بسته Morrowind بازی Elder Scrolls Online در تاریخ ۱۶ خرداد منتشر خواهد شد. با این حال، برخی کاربران این بازی می‌توانند بسته الحاقی جدید را دو هفته زودتر تجربه کنند. برای این منظور، باید جزو کاربران نسخه ویندوز یا مک بازی باشید و نسخه دیجیتالی بسته الحاقی مذکور یا نسخه کالکتور بازی را خریداری کرده باشید. در این حالت، از تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد) قادر به تجربه بسته Morrowind خواهید بود.

این دسترسی پیش از موعد قرار نیست هیچ نوع محدودیت خاصی داشته باشد یا اینکه پس از انتشار عمومی، پیشرفت‌های کاربران پاک شود؛ بلکه افرادی که به این نسخه دسترسی داشته باشند، می‌توانند به صورت کامل و آزادانه آن را تجربه کنند.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، این قابلیت برای افرادی که نسخه دیجیتالی بسته الحاقی یا نسخه کالکتور بازی را خریداری کنند فراهم خواهد بود. در صورتی که فردی نسخه کالکتور را به صورت فیزیکی خریداری کرده باشد، برای تجربه زودتر بازی باید با تیم پشتیبانی بتسدا ارتباط برقرار کند.

بسته الحاقی Morrowind بازی Elder Scrolls Online علاوه بر منطقه‌ای جدید، یک کلاس به اسم واردن (Warden) را نیز به بازی اضافه می‌کند. همچنین حالت PvP و یک خط داستانی جدید هم از دیگر محتویات بازی هستند.

در دیگر اخبار بازی مرتبط با بسته Morrowind، می‌توانید جزییات سیستم موردنیاز آن و همچنین تریلری از این DLC را در زومجی بخوانید و تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده