// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

حراج بازی های Backward Compatibility‌ ایکس باکس وان به زودی آغاز می شود

مایکروسافت اعلام کرده است که فروش ویژه بازی‌های خدمات Backward Compatibility ایکس باکس وان را به زودی آغاز خواهد کرد.

سرویس Backward Compatibility کمپانی مایکروسافت دیگر به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های ایکس‌باکس وان تبدیل شده است. اینکه تاکنون از این خدمات استفاده کرده‌اید یا خیر مهم نیست؛ اما به نظر می‌رسد که هفته پیش رو فرصتی عالی برای تجربه کردن بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان باشد.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که در هفته‌ جاری، فروش فوق‌العاده‌ای را برای بازی‌های Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان با نام «Super Sale» آغاز می‌کند. این فروش از روز سه‌شنبه ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) با بیش از ۲۷۵ بازی Backward Compatibility آغاز خواهد شد. بازی‌ها در حراج Super Sale تا ۷۵ درصد تخفیف خواهند داشت.

هنوز جزئیاتی از قیمت و فهرست بازی‌ها اعلام نشده است؛ اما بازی‌های مانند بازی Call of Duty: Black Ops II، بازی Red Dead Redemption،‌ بازی Grand Theft Auto IV و بازی Skate 3 از آثاری هستند که می‌توانیم انتظار داشته باشیم در این حراج حضور داشته باشند و مورد توجه بازیکنان هم قرار بگیرند.

با توجه به اعلام روز سه‌شنبه برای آغاز حراج، احتمالا باید فروش بازی‌ها را به عنوان بخشی از پیشنهادهای هفتگی مایکروسافت تلقی کنیم؛ هرچند این موضوع هنوز رسما تایید نشده است. مایکروسافت در ماه‌‌های اخیر به انتشار بازی‌های جدید برای خدمات Backward Compatibility سرعت بیشتری داده است. در تازه‌ترین لیست منتشر شده، هفته گذشته بازی Bullet Soul و بازی Geometry Wars 3: Dimensions در کنار چهار بازی دیگر وارد فهرست بازی‌های این خدمات شدند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده