نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳

گوگل استودیو سازنده بازی واقعیت مجازی Job Simulator را خریداری کرد

گوگل به تازگی استودیو Owlchemy Labs سازنده بازی Job Simulator و Rick and Morty Simulator: Virtual Rick-ality را خریداری کرده است.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که گوگل استودیو Owlchemy Labs که واقع در شهر آستین ایالت تگزاس است را خریداری کرده است. در کارنامه استودیو مذکور بازی واقعیت مجازی Job Simulator و بازی Rick and Morty Simulator: Virtual Rick-ality به چشم می‌خورند.

هزینه پرداخت شده و هیچگونه اطلاعات دیگری در این رابطه توسط گوگل یا Owlchemy Labs علنی نشده است. با این حال Owlchemy Labs در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که به ساخت محتوای واقعیت مجازی باکیفیت ادامه خواهد داد. استودیو در رابطه با خرید صورت گرفته اظهار دارد:

۶ سال پیش ما سفری را برای ساخت بازی‌هایی که دوست داشتیم وجود داشته باشند، آغاز کردیم. در طول آن سال‌ها، دریافتیم که Owlchemy در هسته خود برای چندین مورد کلیدی اهمیتی فراوانی قائل است: ساخت بازی‌های باکیفیت برای چندین پلتفرم، حل مشکلات سخت با تیمی کوچک اما خلاق، اشتراک گذاری یافته‌های خود با انجمن و تاکو (غذای سنتی مکزیک) معروف آستین. حال، در حالیکه گوگل را در سمت خود داریم، به آینده نگاه می‌کنیم و نمی‌توانیم بیش از این خوشحال باشیم. نقشه ما برای ساخت چیزهای عالی با بیشترین قدرت ممکن پیشرفت می‌کند.

این یعنی Owlchemy به تولید محتوای واقعیت مجازی باکیفیت برای پلتفرم‌هایی مانند هدست HTC Vive، آکیولس ریفت و پلی‌استیشن VR ادامه می‌دهد. این یعنی ادامه تمرکز ما روی فعل و انفعالات درست و تجربیات کاربری باکیفیت مثل بازی Job Simulator. این یعنی ادامه ماموریت ما برای ساخت واقعیت مجازی برای همه و انجام آن به روش دیوانه‌واری که Owlchemy Labs به آن معروف است. ما به انجام تمامی این کارها با پشتیبانی بیشتری ادامه می‌دهیم و تمرکز خود را روی ساخت چیزهای عالی قرار می‌دهیم. هم راستایی میان گوگل و Owlchemy روی اهداف و نگرش ما نسبت به آینده واقعیت مجازی واقعا هیجان انگیز است.

ما از پیوستن به خانواده گوگل به شدت هیجان زده هستیم و نمی‌توانیم بیش از این برای نشان دادن بازی جدیدمان به شما صبر کنیم. آینده واقعیت مجازی به شدت روشن بوده و ما محض احتیاط عینک‌های آزمایشگاهی خود را به چشم زده‌ایم.

در همین حال، گوگل نیز در مورد جدیدترین خرید خود بیانیه زیر را منتشر کرده است:

امروز، از خوش آمدگویی Owlchemy Labs به گوگل هیجان زده هستیم. آن‌ها بازی‌های تسحین شده‌ای مانند بازی Job Simulator و بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality را ساخته‌اند که تجربیات تعاملی بسیار هوشمندانه‌ای هستند که پاسخگو و بصیر بوده و حس واقعی دارند. آن‌ها مرزهای چگونگی سرگرمی در جهان‌های مجازی را با حس شوخ طبعی فراوانی گسترش داده‌اند.

ما به همراه یکدیگر برای خلق بازی‌های جذاب و همه‌جانبه تلاش می‌کنیم و مدل‌های فعل و انفعال جدید را در پلتفرم‌های مختلف گسترش می‌دهیم تا بهترین تجربه واقعیت مجازی را خلق کنیم. این چیزی فراتر از ساختن و یادگرفتن است، پس با ما در ارتباط باشید.

این اتفاق مسلما قدم بسیار بزرگی برای استودیو Owlchemy Labs خواهد بود چرا که امکان دسترسی به منابع عظیم گوگل برای آن‌ها فراهم شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده