// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

انویدیا نگرانی بابت معماری وگا ندارد

صحبت‌های مدیرعامل Nvidia، جن‌سون هوانگ حاکی از این است که این کمپانی هیچ نوع نگرانی در مورد معماری جدید AMD نخواهد داشت.

مدیر عامل کمپانی انویدیا در پاسخ به صحبت‌های یکی از سرمایه‌گذاران، با اعتماد به نفس کامل از عدم نگرانی خود درباره‌ی معماری کمپانی رقیب حرف زد.

در قسمتی از گزارش مالی سال ۲۰۱۷، انویدیا اعلام کرد که درآمدشان در سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است. با این حال حتی پس از عرضه‌ی GTX 1080 Ti و Titan Xp نیز سرمایه‌گذاران در مورد رقبای انویدیا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ اظهار نگرانی کردند.

بلین کورتیس (Blayne Curtis) نماینده‌ی شرکت Barclays Capital از جن‌سون هوانگ، نظر مدیرعامل انویدیا را در مورد نحوه‌ی رقابت با محصولات وگا از کمپانی AMD جویا شده است.

بلین کورتیس:

 به کارت‌های گرافیک گیمینگ بپردازیم. من شگفت‌زده شده‌ام اگر شما می‌توانید در مورد چشم‌انداز رقابتی صحبت کنید، برگردید به عقب و به آخرین رونمایی نگاه کنید و سپس رو به جلو و به نیمه‌ی دوم امسال توجه کنید. به نظرم رقبای شما پلتفرم جدیدی دارند. من فقط کنجکاوم که افکار و تدابیر شما و سهم کمپانی از بازار، چگونه درباره‌ی رونمایی اخیر و رقابت در نیمه‌ی دوم امسال کار خواهند کرد؟

جن‌سون هوانگ این سوال را با یک جمله‌ی ساده پاسخ داد که جایگاه رقیب انویدیا قرار نیست تغییر کند. انویدیا اعتقاد دارد که وگا نگرانی بزرگی برای این شرکت نیست. Jen-Hsun Huang با اعتماد به نفس عالی نشان داد که انویدیا سازنده‌ی برتر کارت گرافیک باقی خواهد ماند.

جن‌سون هوانگ:

ارزیابی من این است که جایگاه رقیب نمی‌تواند تغییر کند.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده