نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

گزارش مالی کونامی عملکرد خوب بازی PES 2017 را نشان می دهد

گزارش مالی کونامی از عملکرد خوب بازی PES 2017 و بازی Super Bomberman R نینتندو سوییچ خبر می‌دهد.

امروز کمپانی کونامی گزارش مالی سال مالی ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد که در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین) به اتمام رسیده بود.

در ادامه می‌توانید آمار و ارقام ارایه شده را مشاهده کنید که تمامی سودآور بوده‌اند. در حالیکه درآمد به طور سالانه کاهش پیدا کرده است، تمامی ارقام سود افزایش قابل توجهی داشته‌اند.

کونامی

کونامی

کمپانی همچنین نتایج مربوط به بخش‌های تجاری خود را هم منتشر کرد. در حالیکه کسب و کار سرگرمی دیجیتالی کونامی همچنان کاهش اندکی داشته، اما از تمامی پیش‌بینی‌های صورت گرفته بالاتر بوده و همچنان بزرگترین کسب و کار کمپانی محسوب می‌شود.

کونامی

همچنین شاهد اطلاعات دقیقی از کسب و کار سرگرمی دیجیتالی که شامل بازی‌های رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل می‌شود نیز هستیم که می‌توانید در پایین آن‌ها را مشاهده کنید. نکته جالب اینکه بازی Super Bomberman R کنسول نینتندو سوییچ به طیف گسترده‌ای از مشتریان دست پیدا کرده است.

بسته مطبوعاتی کونامی اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذارد و در آن ذکر شده است که عملکرد بازی‌های موبایل کونامی همچنان قدرتمند است. در بخش کنسول‌های بازی هم بازی PES 2017 عملکرد خوبی داشته است.

بازی‌های موبایل به عملکرد قدرتمند خود ادامه می‌دهند و عرضه جهانی بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links در ۱۵۰ کشور و منطقه مختلف در سه‌ماهه چهام سال مالی ۲۰۱۷ رخ داده است. علاوه بر این، در بازار داخلی، بازی‌های مختلفی از جمله بازی Jikkyou Pawafuru Puroyakyu و بازی Professional Baseball Spirits A Ace نقدهای مطلوبی دریافت کرده‌اند. همچین بازی Jikkyou Pawafuru Puroyakyu که به دومین سالگرد عرضه خود رسیده بود، موفق به دریافت دنبال کننده و محبوبیت بیشتر شد.

در بازار خارجی، بازی PES Club maneger و بازی Star Wars: Force Collection به عملکرد پایدار خود ادامه دادند. در بخش بازی‌های کارتی هم مجموعه Yu-Gi-Oh! TRADING CARD GAME در بازار جهانی توسعه پیدا کرده و قرار است یک مسابقه جهانی در ماه آگوست (مرداد/شهریور) امسال برگزار شود که مرحله انتخابی آن آغاز شده است. علاوه بر این، به لطف عرضه نسخه انیمیشنی بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links به صورت جهانی، شوق فراوانی میان طرفداران Yu-Gi-Oh! به وجود آمده است.

در بخش رایانه و بازی‌های ویدیویی هم بازی Jikkyou Pawafuru Puroyakyu 2016 و بازی PES 2017 را عرضه کردیم که عملکرد مناسبی داشته‌اند. بازی Super Bomberman R نیز در ماه مارس برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و رضایت بسیاری از مشتریان را به دنبال داشت.

برای سال مالی ۲۰۱۷، فروش از این کسب و کار کاهش پیدا کرده است. سود این کسب کار در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است. علت رشد به عملکرد قدرتمند بازی‌های موبایل مربوط است. از نظر عملکرد مالی هم کل درآمد عایده از سال مالی ۲۰۱۷ در این بخش ۱۰۵ میلیون ین بوده که به صورت سالانه ۸.۲ درصد کاهش یافته است و سود این بخش در سال مالی ۲۰۱۷ معادل با ۳۳ میلیون ین بوده که به صورت سالانه ۱۳.۱ درصد افرایش داشته است.

و اما در ادامه پیش بینی‌های انجام شده پیرامون سال مالی جاری را داریم که کونامی رشد کلی عملکرد تجاری و کسب و کار سرگرمی دیجیتالی را پیش بینی کرده است.

در بسته مطبوعاتی منتشر شده کونامی قول بازی‌های بسیار باکیفیتی را داده که به طور مداوم برای مشتریان سرگرم کننده باشند و از تلاش‌های خود برای خلق و فراهم سازی «زمانی باارزش» برای مشتریان یاد کرده است.

کونامی

کونامی


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده