نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر جدید انیمیشن Cars 3 بازگشت مک کوئین را نشان می‌دهد

کمپانی والت دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) منتشر کرده‌اند.

چند روز پیش کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار تریلر جدید و بین المللی انیمیشن Cars 3 را منتشر کردند. حال، این دو کمپانی تریلر جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر کرده‌اند. تمرکز این تریلر روی رقابت مک‌کوئین با جکسون استورم، رقیب مسابقه‌ای جدید سریع‌تر و قوی‌تر وی، است. این تریلر نشان می‌دهد که مک‌کوئین چگونه برای شکست دادن جکسون استورم آماده بازگشت به مسابقات می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در دی ماه گذشته پیکسار اطلاعات تازه‌ای از شخصیت‌های جدید انیمیشن Cars 3 منتشر کرده بود. کروز رامیرز که یک تکنسین مسابقه است، یکی دیگر از شخصیت‌های جدید انیمیشن Cars 3 است که به مک‌کوئین کمک می‌کند تا به مسابقات بازگردد. او در نظر دارد با الهام گرفتن از افسانه هادسون هورنت ملقب به داک، مک‌کوئین را تمرین بدهد تا آماده شکست دادن جکسون استورم در مسابقه پایانی شود. مک‌کوئین باید تمرینات سختی را پشت سر بگذارد تا بتواند دوباره قهرمان شود. 

در اولین تیزر تریلری که از انیمیشن ماشین‌ها 3 در آذرماه سال گذشته منتشر شد، مشاهده کردیم که مک‌کوئین دچار یک تصادف بسیار دلخراش می‌شود. طبق خلاصه داستانی این انیمیشن، لایتنینگ مک‌کوئینِ افسانه‌ای توسط نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای غافلگیر شده است و به طور ناگهانی از ورزشی که دوست دارد، رانده می‌شود. کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی بوده است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون هم روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار کرده است.

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده