نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

پاسخ الکترونیک آرتز به بازخورد‌های متوسط بازی Mass Effect: Andromeda

با وجود نمرات متوسط بازی Mass Effect: Andromeda، کمپانی الکترونیک آرتز به آن افتخار می‌کند.

در جریان نشست مالی الکترونیک آرتز که با گزارش مالی کمپانی به اتمام رسید، اندره ویلسون، مدیرعامل کمپانی از تاخیر بازی جدید استودیو بایوور گفته و در مورد بازخورد متوسط بازیکنان پیرامون بازی Mass Effect: Andromeda سخن گفت. ویلسون که سخنان خود را با آندرومدا آغاز کرد، گفت که دوست داشته نمرات بازی بالاتر باشد، با این حال به بازی که بایوور ساخته و برخی بازیکنان به دنبال آن بودند افتخار می‌کند:

بازی Mass Effect: Andromeda یک بازی جالب است؛ این بازی برای مدت بسیار فراوانی در دست توسعه بوده و بسیاری از عناصری را که بایوور به آن‌ها معروف است ارایه می‌دهد: داستان، اندازه، عمق، وسعت و ابتکار.

وی افزود:

در حالیکه مجموع نمرات منتقدان به بازی از چیزی که ما دوست داشتیم کمتر بود، بیش از ۱۰۰ نمره منتقدان به بازی ۸۰ و بیشتر بوده است. این موضوع به طرفداران پرشور و مشتاق نگاه ویژه‌ای از بازی را ارایه می‌دهد. بسیاری از بازیکنان دقیقا چیزی را که به دنبالش بودند در بازی پیدا کردند و برخی بازیکنان هم موفق به انجام این کار نشدند.

ویلسون در ادامه اظهار داشت که آندرومدا کارهایی که سری Mass Effect را عالی کردند انجام می‌دهد و فهرستی از عناصر این سری مانند جهان‌های غنی، عمیق، زیبا و شگفت انگیز؛ مبارزات عالی و بخش چندنفره سریع و درگیرکننده را ذکر کرد.

Mass Effect: Andromeda

ویلسون همچنین تایید کرد که بایوور به طور منظم و با انتشار محتوای جدید به پشتیبانی از بخش چندنفره آندرومدا ادامه خواهد داد. در مجموع، ویلسون گفت که الکترونیک آرتز از نحوه برخورد بایوور با سری Mass Effect بسیار خوشحال است.

ویلسون می‌گوید که در طولانی مدت، EA همچنان انتظارات فراوانی نسبت به پیشرفت این برند و مجموعه دارد. در حال حاضر هیچ بازی جدیدی از این مجموعه معرفی نشده، اما یک فیلم براساس Mass Effect در دست تولید است.

در مورد بازی جدید بایوور هم الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که انتشار بازی با تاخیر مواجه شده و حالا قرار است در بازه زمانی آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ (حدودا بین فروردین/اردیبهشت ۹۸ تا اسفند ۹۸) عرضه شود. ویلسون در مورد این تصمیم گفت که تاخیر به وجود آمده هیچگونه ارتباطی با وضعیت پیرامون آندرومدا ندارد. در عوض، ویلسون گفت که هدف از اتخاذ این تصمیم، اهدای وقت بیشتر به بایوور جهت ساخت بهترین بازی ممکن بوده است.

تصمیم گرفته شده برای تاخیر در عرضه بازی جدید و اتفاقی که برای بازی Mass Effect: Andromeda رخ داده، کاملا نامربوط هستند. واقعیت این است که ما به عنوان یک کمپانی، فرایند خلاقانه‌ای داریم و خلاقیت و پیشگام بودن برای ما اهمیت فراوانی دارد. نوآوری در بازی‌ها در حال حاضر از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد و به عنوان یکی از رهبران صنعت، ایجاد نوآوری را وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود:

به عنوان بخشی از فرایند خلاقانه‌ای که خود من هم در آن دخیل هستم، ما دریافتیم که فرصت‌های بسیار بیشتری در جهان آنلاین و اجتماعی وجود دارد که قبلا هیچگاه در بازی پیاده سازی نشده و بازی جدید بایوور پتانسیل داشتن آن‌ها را دارد و فکر نمی‌کنیم که کسی بخواهد به این زودی چنین کاری انجام دهد. اما با حسن شبکه، حضور در پلتفرم‌های مختلف و اندازه ما، فکر می‌کنیم که بتوانیم این کار را انجام دهیم و تصمیم گرفتیم که به تیم زمان بیشتری دهیم تا موارد بیشتری در برابر این نوآوری ارایه دهد، چرا که معتقدیم بازیکنان به دنبال مواردی هستند که ما قصد داریم در بازی بگنجانیم.

در حالیکه هنوز اطلاعات فراوانی از این بازی جدید منتشر نشده است، ویلسون اعلام کرد که بایوور ممکن است جزئیات بیشتری را در ماه‌های آتی افشا کند که شاید اشاره به نمایشگاه E3 باشد که خرداد ماه برگزار خواهد شد یا حتی نمایشگاه گیمزکام که در ماه مرداد برگزار خواهد شد. البته ممکن است EA رونمایی از این بازی جدید را خارج از نمایشگاه انجام دهد.

اوایل امسال، ویلسون در مورد بازی جدید بایوور گفت:

این بازی با جمع کردن دوستان در کنار یکدیگر برای تجربه بازی به یک روش جدید و هیجان انگیز، پتانسیل مختل کردن اساسی روشی که مردم در مورد یک بازی اکشن فکر می‌کنند را دارد. ما نسبت به آینده این مجموعه و توانایی آن برای جذب مخاطبین فراوان و جهانی، بسیار هیجان زده هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده