نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

شخصیت آیشا در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باز خواهد گشت

جیمز گان تایید کرد که شخصیت آیشا در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) باز خواهد گشت.

ادامه این مطلب می‌تواند بخش‌هایی از داستان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای شما فاش کند.

سرانجام جمعه هفته گذشته فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در آمریکا به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم توانست در سه روز نخست اکران خود ۱۴۶.۶ میلیون دلار فروش کند. جیمز گان، کارگردان این فیلم، اخیرا تایید کرده است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده خواهد داشت. با این حال سرنوشت بسیاری از شخصیت‌های فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 هنوز روشن و مشخص نشده است. شخصیت آیشا با بازی الیزابت دبیکی، شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم بود که از گروه روجرز (Ravagers) برای نابودی گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) کمک خواست و استفاده کرد.

ماه گذشته، گان اعلام کرد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود. در سومین صحنه پس از پایان این فیلم که می‌توان گفت مهم‌ترین آن نیز بوده است، شخصیت آیشا اشاره‌ای به شخصیت آدام وارلاک می‌کند و مشخص شد که او مسئول خلق و ورود این شخصیت به دنیای سینمایی مارول است. به نظر می‌رسد وارلاک قرار است حضور بسیار مهم و پر رنگی در دنباله این فیلم داشته باشد. با این حال، بازگشت شخصیت آیشا در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گان از بازگشت این شخصیت در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خبر داده و اضافه کرد که وارلاک قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

در مصاحبه با وب‌سایت IGN، از گان در مورد این صحنه و همچنین تاثیر آن روی قسمت سوم این مجموعه سوالی پرسیده شد. او در جواب تایید کرد که وارلاک قرار نیست در Guardians of the Galaxy Vol. 3 حضور داشته باشد، اما این صحنه زمینه‌ساز حضور او در دنیای سینمای مارول بوده است. در ادامه از گان در مورد سرنوشت شخصیت آیشا پرسیده شد، او در جواب گفت که او در این فیلم باز خواهد گشت و طرفداران می‌توانند خوشحال باشند که دبیکی پس از عملکرد درخشانش در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قرار است حضور مهم تاثیر‌گذاری نیز در قسمت پایانی این سه گانه داشته باشد. گان گفت:

من قطعا برای بازگشت الیزابت دبیکی در فیلم بعدی برنامه‌ریزی کرده‌ام. در واقع او یکی از بازیگران مورد علاقه من است و همیشه کار کردن با او را دوست داشته‌ام. او به همراه پام کلمنتیف، بازیگر نقش مانتیس و کریس سالیوان، بازیگر نقش تیسرفیس، سه بازیگر جدیدی بودند که من با آن‌ها کار کردم و فکر می‌کنم که از بهترین بازیگرانی بودند که در طول دوران حرفه‌ای خودم با آن‌ها همکاری کرده‌ام. همچنین بسیار خوشحال هستم که با آن‌ها در این فیلم همکاری کرده‌ام و دوست دارم دوباره با آن‌ها همکاری کنم.

Adam Warlock

با توجه به صحنه پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، انتظار می‌رفت که او در فیلم بعدی این مجموعه نیز حضور داشته باشد، اما تاکنون اطلاعات زیادی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر نشده است. تاکنون تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است، اما هفته گذشته گان فاش کرد که این فیلم قرار است سه سال دیگر منتشر شود و انتظار می‌رود این فیلم در طی سال ۲۰۲۰ اکران شود. کمپانی مارول استودیو در نظر دارد در سال ۲۰۲۰ سه فیلم را تولید و منتشر کند، اما تاکنون عناوین این فیلم‌ها را رسما تایید و اعلام نکرده است.

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل (استار لرد)، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست‌وزیر سیاره نوا،کریس سالیوان در نقش تیسرفیس، سیلوستر استالونه در نقش استاکر اوگرد (استارهاوک) و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده