نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Vanquish رسما برای پی سی تایید شد

کمپانی سگا رسما با انتشار تریلری، بازی Vanquish را برای پی‌سی تایید کرد.

از چند وقت پیش شایعه‌هایی مبنی بر انتشار بازی Vanquish برای پی‌سی منتشر می‌شد. با این حال امروز کمپانی سگا رسما عرضه این بازی برای رایانه‌های شخصی را تایید و اعلام کرد که این اثر در تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد) در دسترس کاربران این پلتفرم قرار خواهد گرفت. نسخه پی‌سی Vanquish از نرخ فریم نامحدود پشتیبانی می‌کند و در آن شاهد تنظیمات گرافیکی مختلفی خواهیم بود که باعث خواهند شد تا بازی با ظاهر زیباتری روی پی‌سی اجرا شود. از طرفی دیگر، پشتیبانی بازی از رزولوشن 4K و ماوس و کیبورد نیز رسما تایید شده است.

در صورتی که بازی Vanquish را از طریق استیم یا دیگر فروشگاه‌های تایید‌شده توسط سگا پیش‌خرید کنید، به نسخه دیلاکس دیجیتالی آن دسترسی خواهید داشت که شامل پنج نمونه از موسیقی‌های بازی، آوتار شخصیت اصلی و دشمنان، یک کتابچه هنری و تعدادی والپیپر انحصاری می‌شود. بازی Vanquish با قیمت ۲۰ دلار هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است. با این حال اگر بازی Bayonetta را خریداری کرده باشید، ۲۵ درصد تحفیف نیز دریافت می‌کنید.

جان کلارک، از مدیران کمپانی سگا اروپا، به مناسبت معرفی بازی برای پی‌سی، بیانیه‌ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

کاربران ما استقبال بسیار خوبی از نسخه پی‌سی بازی Bayonetta کردند و حال بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم بازی Vanquish را نیز برای این پلتفرم منتشر کنیم. افراد زیادی پیش از این خواستار عرضه این بازی برای پی‌سی بودند که امیدوارم این خبر باعث خوشحالی آن‌ها شود. همچنین در آینده سگا بازی‌های بیش‌تری را برای پی‌سی منتشر خواهد کرد؛ پس منتظر اخبار بیش‌تر بمانید.

بازی Vanquish توسط پلاتینیوم گیمز و شینجی میکامی ساخته و در سال ۲۰۱۰ برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شد. به مناسبت تایید این بازی برای پی‌سی، تریلر جدیدی از آن منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده