نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

بسته الحاقی Hot Wheels بازی Forza Horizon 3 منتشر شد

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Forza Horizon 3 با نام Hot Wheels برای کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته‌ی الحاقی Hot Wheels بازی Forza Horizon 3 برای کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. همچنین علاوه بر انتشار این DLC شاهد عرضه‌ی یک بروزرسانی بزرگ و جدید با هدف ارتقای پردازش‌ها و بهبود تنظیمات گرافیکی برای پی‌سی هستیم که در ادامه به بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت.

محتوای دانلودی Hot Wheels تعداد ۱۰ اتومبیل جدید و پیست‌های مختلف مسابقه را برای بازی Forza Horizon 3 به ارمغان می‌آورد که از میان اتومبیل‌های موجود می‌توان به اتومبیل Rip Rod مدل ۲۰۱۲ و اتومبیل Bone Shaker مدل ۲۰۱۱ اشاره کرد. این بسته را می‌توان دومین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی پس از Blizzard Mountain دانست.

قیمت در نظر گرفته شده برای این بسته‌ی الحاقی ۲۰ دلار است و کاربرانی که برای تهیه‌ی سیزن‌پس بازی با قیمت ۳۵ دلار اقدام کرده باشند، این محتوای دانلودی را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

Forza Horizon 3 Hot Wheels

در کنار انتشار بسته‌ی الحاقی Hot Wheels، یک بروزرسانی بزرگ برای کاربران رایانه‌های شخصی بازی Forza Horizon 3 منتشر شده است که تغییراتی در معماری بازی ایجاد می‌کند و بهبود قابل توجه عملکرد پردازنده‌ها در رایانه‌های قدرتمند را به دنبال دارد. علاوه بر این، تغییری در بازی اعمال شده که ماحصل آن استفاده‌ی بهتر از همه‌ی هسته‌های پردازنده است. یک گزینه‌ی جدید نیز به همین منظور به برگه‌ی تنظیمات گرافیکی بازی اضافه شده است که با استفاده از آن می‌توان تغییر یاد شده را غیرفعال کرد.

در بروزرسانی اخیر، گزینه‌های گرافیکی بیشتری هم برای بازی Forza Horizon 3 در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفته است که تمرکز اصلی آن روی بهبود نرخ فریم بازی در سیستم‌های ضعیف‌تر است. (این گزینه‌ها را می‌توانید در منبع خبر مشاهده کنید) مشخصات سیستم مورد نیاز بازی نیز تغییراتی داشته است که بر این اساس، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی رایانه‌های شخصی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده‌ی مرکزی: Intel Core i3-4170 | 3.7Ghz
  • کارت گرافیک: انویدیا GT 740 یا ای‌ام‌دی R7 250x
  • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
  • نوع فضای ذخیره‌سازی: HDD
  • رزولوشن: ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده