نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی جدید استودیو بایوور تاخیر خورد

طبق اعلام اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز، پروژه‌ی جدید استودیو بایوور حداقل تا آوریل سال 2018 میلادی منتشر نخواهد شد.

همه‌ی ما استودیوی بایوور (BioWare) را با توسعه‌ی بازی‌های محبوبی نظیر سری Dragon Age و مجموعه Mass Effect می‌شناسیم. این استودیو در اوایل سال جاری بازی محبوب Mass Effect: Andromeda را برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی روانه‌ی بازار کرد. حال و طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که پروژه‌ی جدید استودیوی بایوور تاخیر خورده است.

بر اساس اعلام اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل کمپانی EA، پروژه‌ی جدید بایوور که برای عرضه قبل از پایان سال مالی ۲۰۱۸ این شرکت برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل اعمال «طراحی‌های بیشتر»، در بازه‌ی زمانی میان ماه‌های آوریل ۲۰۱۸ (فروردین-اردیبهشت ۹۷) و مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) عرضه می‌شود.

ویلسون در ارتباط با تاخیر در زمان عرضه‌ی بازی گفت:

ما از بابت توسعه‌ی بازی جدید و اکشن خود توسط استودیوی بایوور بسیار خوشحالیم. طراحی این بازی خیره‌کننده است و مکانیک‌های گیم‌پلی آن بسیار عالی طراحی شده است و شاهد بخش اکشن نفس‌گیری در این بازی هستیم. ما تصمیم گرفتیم با افزودن طراحی‌های بیشتر به بخش عمومی بازی، تجربه‌ی بهتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم و به همین خاطر، زمان عرضه‌ی بازی به تاریخ دیگری موکول شد.

در همین راستا بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر بخش مالی کمپانی الکترونیک آرتز، افزود:

بازی جدید و در حال توسعه‌ی ما با محوریت یک سرویس لایو ساخته می‌شود که به‌دلیل توسعه‌ی بیشتر این بخش، ما تصمیم گرفتیم تا زمان عرضه‌ی بازی را به تاریخ دیگری تغییر دهیم.

پیش از این، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که بازی جدید و در حال ساخت استودیوی بایوور تا پایان سال مالی ۲۰۱۸ میلادی (یعنی نهایتا تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد.

اطلاعات زیادی در خصوص این پروژه در دست نیست؛ اما در بهمن‌ماه سال گذشته آرین فلین (Aaryn Flynn)، مدیر بایوور، اطلاعات مختصری از بازی ارائه کرد. بر اساس گفته‌های فلین، آنها با به‌کارگیری بیش از ۲۰ سال دانش و مهارت در توسعه‌ی بازی‌ها سعی در خلق کردن یک اثر جذاب و کاملا جدید دارند تا از این طریق، کاربران بتوانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده