// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تمامی شخصیت‌های معرفی شده برای بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite

از مرد آهنی و کاپیتان آمریکا تا ریو و کریس ردفیلد. با مبارزان بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite آشنا شوید.

معمولا بازی‌های مبارزه‌ای شخصیت‌های زیادی را در خود جای می‌دهند و بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite هم از این قاعده مستثنی نیست. تاکنون ۱۵ کاراکتر برای این بازی تایید شده است که در ادامه می‌خواهیم به تک تک این شخصیت‌ها بپردازیم.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا یا استیو راجرز در واقع رهبر گروه انتقام‌جویان است. او مجهز به سپری است که از فلز ویبرانیوم، محکم‌ترین فلز دنیای مارول، ساخته شده است. قدرت فرا انسانی او باعث می‌شود تا دشمنی قدرتمند برای هر کس باشد؛ اما چیزی که او را متمایز می‌سازد، توانایی‌هایش در رهبری گروه است.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

کاپیتان مارول

کاپیتان مارول که سابقا با نام خانم مارول شناخته می‌شد، یکی از محافظان کهکشان به شمار می‌رود. او اولین بار است که در سری Marvel Vs. Capcom حضور می‌یابد.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

هاوک‌ آی

کلینت بارتون که با نام هاوک‌ آی شناخته می‌شود، شکارچی تیزبین انتقام‌جویان است. او یک تیروکمان کاملا حرفه‌‍‌ای با مجموعه‌ای از تیرهای خطرناک در اختیار دارد که در برابر انواع مختلف دشمنانش استفاده می‌کند.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

هالک

بروس بنر یک فیزیکدان کم‌حرف و ضعیف بود که بر اثر یک جهش فیزیکی عجیب به انسانی عظیم‌الجثه و سبز رنگ تبدیل می‌شود. بروس بنر و هالک دو شخصیت جداگانه‌اند؛ اما در یک بدن.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

مرد آهنی

مرد آهنی یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت های مارول است که نیازی به توضیح ندارد؛ اما اگر چیزی درباره گذشته او نمی‌دانید، باید بگویم که او یک مرد ثروتمند با زندگی مرفه بود که در جریان گروگان‌گیری از ناحیه سینه‌ متحمل آسیب‌هایی می‌شود. آسیب‌هایی که وی را وادار به ساخت یک لباس زرهی قدرتمند می‌کند تا ضمن نجات زندگی‌اش از دست گروگان‌گیرها نیز فرار کند.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

راکت راکون

راکت راکون در واقع یکی از اعضای گروه نگهبانان کهکشان است. گروهی متشکل از چندین ابرقهرمان در دنیای فضایی مارول. این راکون تحت یک آزمایش ژنتیک که هدف آن اعطای هوش انسان‌ها به حیوانات و همچنین ساختار بدنی دوپا بوده، به وجود آمده است. او یک نشانه‌گیر با استعداد و یک جنگجوی حرفه‌ای است.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

ثور

ثور، خدای رعد و برق است. چکش قدرتمند او که میولنیر نام دارد، به او اجازه پرواز می‌دهد تا آب و هوا را تغییر دهد. هر چیزی که تهدیدی برای قلمرو و زادگاه ثور باشد، ناچار است با خدای رعد و برق بجنگد.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

اولتران

اولتران یک ربات قدرتمند است که توسط مرد مورچه‌ای (هنک پیم) ساخته شده است. او ابتدا یک هوش مصنوعی وفادار بود؛ اما وقتی که برنامه نویسش او را تحقیر کرد، اولتران نیز به مبارزه علیه خالقش برخاست.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

ریو

ریو یکی از کاراته‌کاران سبک شوتوکان است که بیشتر عمرش را با تنهایی و آوارگی برای مبارزه در جهان گذرانده است. بزرگ‌ترین هدف او در زندگی افزایش لحظه به لحظه قدرتش به عنوان یک مبارز است.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

کریس ردفیلد

کریس ردفیلد یکی از قهرمانان اصلی سری Resident Evil است. او پس از آنکه توانست از تهدید جدی یک سلاح بیولوژیکی در یک مکان دورافتاده در راکون‌سیتی نجات پیدا کند، زندگی خود را برای متوقف کردن این اسلحه مخوف و مبارزه با ترور بیولوژیکی، به خطر انداخت.

چان لی

چان لی

چان لی یکی از اساتید هنرهای رزمی چینی است و یدِ طولایی در اجرای عدالت دارد. او همیشه به دنبال از بین بردن شیاطین و خرابکاران است و تنها چیزی که می‌خواهد عدالت است.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

مگامن ایکس

مگامن ایکس از سربازان یک نیروی نظامی رباتیک به نام شکارچیان ماوریک است که هدف اصلی آن‌ها از بین بردن ربات‌هایی است که به جنایت و خرابکاری روی آورده‌اند. او در واقع جانشینی برای مگامن است و توسط دکتر لایت ساخته شده است.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

موریگان اینسلند

موریگان اینسلند یک دیو در قالب زن است که از شیاطین ماکای به حساب می‌آید، جایی که او «خانه» صدایش می‌زند. اگرچه موریگان مغرور و متکبر است؛ اما به اندازه دیگر شیاطین ماکای بدجنس نیست. با این حال، او یک ضد قهرمان به شمار می‌رود.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

استرایدر هیریو

استرایدر هیریو استاد جاسوسی و یک نینجای تمام عیار است. با وجود اینکه اغلب اوقات سکوت می‌کند؛ اما همیشه خشمگین است. از توانایی‌های ابرانسانی او می‌توان به دویدن با سرعت بسیار بالا اشاره کرد. همچنین او توانایی غیرقابل انکاری در مبارزه با شمشیر دارد.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

سیگما

سیگما دشمن مستقیم مگامن ایکس به شمار می‌رود. با اینکه در آغاز عضو نیروی شکارچیان ماوریک بود؛ اما نفوذ یک ویروس باعث می‌شود تا وی به یک قاتل دیوانه بدل شود. این شخصیت به وسیله بسته‌ الحاقی به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. کپکام قول داده است که بازی مبارزه‌ای جدیدش هم برای بازیکنان آماتور و هم برای خوره‌های سبک مبارزه‌ای لذت‌بخش باشد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده