// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Batman: The Telltale Series

بازی موبایل ‌Batman: The Telltale Series بر خلاف نسخه‌های کنسولی و پی‌سی خود، بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از خوبی‌های بازی‌های ساخته‌شده توسط استودیو تل تیل گیمز، سازنده و ناشر بازی ‌Batman: The Telltale Series، این است که بازی‌های خود را همیشه روی سیستم‌عامل‌های موبایل نیز عرضه می‌کند. از این‌رو اگر در طول مسافرت یا رفتن به دانشگاه و موارد دیگر دلتان هوس یک بازی اپیزودیک کرد، می‌توانید گوشی همراه خود را درآورید و مشغول بازی کردن شوید. جدای از آن، به دلیل سبک تعاملی بازی، اصلا نیازی نیست که انرژی خاصی از خود نشان دهید. در بین بازی‌های اخیر این استودیو، بازی اندروید و بازی آیفون Batman: The Telltale Series گزینه‌ی خوبی است تا هم دنیای این ابرقهرمان دی‌سی را تجربه کنید و هم اینکه اگر از افت فریم‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و کنسول خسته شده‌اید، بتوانید تجربه‌ای بهتر و باکیفیت‌تر را به‌دست بیاورید.

Batman: The Telltale Series

داستان بازی موبایل Batman: The Telltale Series پستی و بلندی‌های شخصیت بتمن را به نمایش می‌گذارد؛ جایی که مدت زیادی از شغل شبانه‌ی بروس وین نمی‌گذرد و وی هنوز افت و خیز‌های این نقش را به خوبی یاد نگرفته است. از سمت دیگر، هاروی دنت، دوست دیرینه‌ی بروس وین، قصد دارد شهردار شهر گاتهام شود و بروس وین به عنوان حامی هاروی، می‌خواهد وی را به خواسته‌اش برساند. البته این تمام ماجرا نیست. رفته رفته و با تجربه کردن سایر اپیزودها، بروس وین وارد فاز جدیدی از زندگی خود می‌شود و در مورد خانواده‌اش وقایعی را می‌فهمد که بیش از پیش، او را درهم می‌کوبد. حال، بروس وین هست و اتفاقاتی که می‌بایست با آن‌ها روبه‌رو شود و از آن طرف، گاتهام رفته رفته بیش از پیش به بتمن نیازمند می‌شود.

حال این شما هستید که به واسطه‌ی انتخاب‌های خود، داستان بازی را پیش‌ می‌برید و از طریق گزینه‌هایی که در اختیار دارید، می‌توانید سیر تکاملی داستان را رقم بزنید. از آن‌جایی که در مورد نسخه‌ی موبایل این بازی صحبت می‌کنیم، گیم‌پلی مهم‌ترین رکن به حساب می‌آید. داستان را که همگی کم و بیش در مورد آن می‌دانیم؛ مهم این است که آیا تیم سازنده به خوبی توانسته ساختار گیم‌پلی بازی را روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS پیاده‌سازی کند یا نه.

گیم‌پلی بازی دقیقا همانند نسخه‌ی کنسولی و رایانه‌های شخصی است؛ با این تفاوت که به‌ جای فشردن دکمه، باید نقطه‌ی مورد نظر روی صفحه‌نمایش را فشار دهید یا اینکه به سمت مسیری که بازی از شما خواسته است، Swap کنید. البته در صحنه‌های حساس و مبارزاتی که نیازمند سرعت عمل بالا است، باید حواس‌تان به نحوه‌ی Swap کردن یا فشردن محل مورد نظر در صفحه‌نمایش باشد که خب این عامل به بستگی به اندازه‌ی صفحه‌نمایش شما دارد. از آن‌جایی که بازی به صورت واید است، هرچقدر اینچ صفحه‌ی شما بیشتر باشد، در انجام حرکات راحت‌تر هستید.

Batman: The Telltale Series

نکته‌ی دیگری که سبب شده است بازی اندروید و آیفون Batman: The Telltale Series روی گوشی‌های موبایل عملکرد بهتری داشته باشد، مربوط به گرافیک فنی است. با اینکه هنوز در بعضی از صحنه‌ها شاهد افت فریم هستیم، ولی میزان این افت فریم‌ها به مراتب کمتر از نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی است. با این حال، یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم پیش‌نیاز اجرای بازی روی دستگاه اندرویدی شما است. برای اجرای بازی، دستگاه اندرویدی شما حتما باید از اندروید 5 یا اندروید 6 پشتیبانی کند که خب اگر گوشی موبایل یا تبلت شما کمی قدیمی باشد، قادر به انجام دادن این بازی نخواهید بود. 

با تمام این تفاسیر، بازی موبایل Batman: The Telltale Series می‌تواند تجربه‌ای خوب را در زمینه‌ی بازی‌های اپیزودیک در اختیار شما قرار دهد و با وجود فضایی که اشغال می‌کند و مواردی مثل نسخه‌ی سیستم‌عامل شما، از بهینه‌سازی بسیار خوبی برخوردار است.

دانلود بازی Batman: The Telltale Series

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده