نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

دیوید اسلید یکی از قسمت های سریال Black Mirror را کارگردانی خواهد کرد

طبق جدیدترین گزارشات به نظر می‌رسد قرار است دیوید اسلید به فصل چهارم سریال Black Mirror بپیوندد.

فصل چهارم سریال علمی تخیلی «آینه سیاه» امسال در نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال داستان‌هایی تیره و تاریک را دنبال می‌کند و سعی در بررسی جامعه مدرن دارد. «آینه سیاه» در ابتدا سال ۲۰۱۱  کار خود را شروع کرد و از آن زمان تا الان تبدیل به نمونه‌ای از مجموعه «منطقه گرگ و میش» (The Twilight Zone) برای نسل امروز شده است. هر کدام از قسمت‌های این سریال در یک مکان مختلف، با بازیگران مختلف و یا حتی در زمان حال و یا آینده نزدیک اتفاق می‌افتد. فصل سوم «آینه سیاه» با استقبال منتقدین مواجه شد و حالا همه منتظر هستند تا فصل بعدی این سریال شروع شود.

فصل چهارم «آینه سیاه» پاییز امسال با شش قسمت جدید شروع خواهد شد و ما از قبل می‌دانیم که باید انتظار چه چیزی را بکشیم. جودی فاستر یکی از اپیزودهای فصل چهارم را کارگردانی کرده که دارای حال و هوای مادر و دختری است و رزمری دویت که سابقه بازی در «ایالات متحده تارا» (United States of Tara) را دارد نیز در آن حضور خواهد داشت. جان هیلکات، کارگردان فیلم سینمایی «تریپل ناین» (Triple 9) نیز یکی از اپیزودها تحت عنوان «کروکودیل» را کارگردانی خواهد کرد که احتمالا ستاره فیلم سینمایی «حیوانات شب‌زی» (Nocturnal Animals) یعنی آندره‌آ ریسبرو در آن بازی خواهد کرد. یکی دیگر از قسمت‌های سریال نیز در یسلند فیلمبرداری می‌شود و دیگر قسمت سریال نیز قرار است لحن کمدی داشته باشد. احتمال می‌رود تفاوت بین قسمت‌های سریال از فصل‌های قبلی نیز بیشتر باشد.

david slade

 دیوید اسلید که سابقه ساخت فیلم‌های «هارد کندی» (Hard Candy) و «30 روز شب» (30 Days of Night) را دارد نیز قرار است یک اپیزود از این سریال را کارگردانی کند. هنوز هیچ چیزی از جزئیات این اپیزود نمی‌دانیم اما احتمال می‌رود مانند دیگر کارهای وی یک اثر تیره و تاریک باشد. جدیدترین پروژه اسلید سه اپیزود اول سریال «خدایان آمریکایی» (American Gods) است. اگر کار اسلید مانند کارهای قبلی‌اش باشد ممکن است این اپیزود سریال یکی از دیوانه کننده‌ترین‌های این فصل «اینه سیاه» باشد.

سریال آینه سیاه از فصل سومش که به شبکه نتفلیکس پیوسته تبدیل به سریالی شده که دیدنش به همه توصیه می‌شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده