// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Spiral

بازی اندروید و آیفون Spiral، ساخته Ketchapp، از آن دست بازی‌های مشکل است که به خوبی همگان را به چالشی بی‌انتها می‌برد.

بازی ZigZag، بازی Twist یا همین اخیرا بازی Ballz به خوبی توانستند استعداد استودیوی کچ اپ را در توسعه دادن بازی‌هایی با قالب بی‌نهایت و البته چالش‌برانگیز ثابت کنند. این استودیو تاکنون بازی‌های بسیاری را منتشر کرده که عمدتا استعداد خوبی در خرد کردن اعصاب بازیکنان دارند. با این حال، محصولاتی که کچ‌اپ منتشر می‌کند همواره در کنار اعتیاد‌آور بودن دارای کیفیت ساخت مناسبی هستند که بازیکنان بسیاری را علاقمند خود می‌کنند. این‌بار اما کچ‌اپ به سراغ ساخت بازی موبایل بسیار مشکلی رفته است. در بازی Spiral‌ باید در مسیری مارپیچ از استوانه‌ای زیبا به پایین یا بالا حرکت کنید و با پرش از روی موانع، در نهایت بالاترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید.

بازی Spiral

در بازی Spiral قادر به خریداری گوی‌ها و مارپیچ‌های متفاوت هستید

سادگی اولین نکته‌ای است که در بازی Spiral خودنمایی می‌کند. شما وظیفه دارید تا یک گوی رنگی را در مسیری رو به پایین یاری کنید تا با هربار ضربه روی نمایشگر، گوی پیش از برخورد کردن به مانع از روی آن بپرد. گیم‌پلی بازی تنها همین یک کنترل ساده را دارد؛ اما در بدو ورود به بازی متوجه می‌شوید که Spiral تا چه اندازه دشوار است. اینکه بتوانید در زمان مناسب روی نمایشگر کلیک کنید و از روی مانع بپرید آنقدر مشکل است که دقایقی را برای عادت کردن به آن نیاز خواهید داشت. با عبور از موانع، ظاهر مراحل نیز به مرور تغییر می‌کند و شاهد رنگ‌آمیزی جدیدی هستیم که جذابیت خاصی را به بازی می‌دهد. البته مانند سایر بازی‌های کچ‌اپ ، Spiral هم دارای آیتم‌های مختلفی است که با خریداری الماس‌ها قابل دستیابی هستند. از جمله آیتم‌های بازی می‌توانیم به گوی‌های متفاوتی اشاره کنیم که هرچند هرکدام قابلیت منحصربه‌فردی ندارند، اما از نظر ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید مسیرهای مارپیچ مختلفی را براساس سلیقه خود خریداری کنید که برای تنوع بخشیدن به محیط بازی کاربرد دارند.

علاوه بر حالت کلاسیک (که تنها شامل حرکت به سمت پایین در مسیری مارپیچ می‌شود)، بازی همچنین دارای حالت دومی با نام Climb است که گیم‌پلی متفاوتی دارد. در حالت Climb باید سعی کنید در مسیری چرخان از مکان بریدگی‌ها برای صعود به نقاط بالاتر مارپیچ تلاش کنید. به این ترتیب باید در کنار واکنش سریع برای پریدن به طبقه بالا، تلاش کنید تا به گوشه‌های بریدگی‌ها برخورد نکنید. Spiral همچنین دارای سیستم لیدربورد و اچیومنت است که با دریافت امتیاز یا انجام دادن اهدافی مشخص قابل دستیابی است.

بازی Spiral

در مجموع اگر با بازی‌های استودیوی Ketchapp آشنا هستید و در گذشته ساخته‌های مختلف این استودیو را تجربه کرده‌اید احتمالا Spiral نیز نظرتان را جلب خواهد کرد. البته اگر این بازی مورد علاقه شما نبود، می‌توانید با ورود به صفحه بازی‌های کچ‌اپ در سایت زومجی سایر معرفی‌های بازی‌های این استودیو را مطالعه کنید. البته بخش بازی موبایل زومجی نیز مملو از پیشنها‌دهایی متفاوت برای اوقات فراغت شما است.

دانلود بازی Spiral

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده