نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

علاقه وال کیلمر به بازی دوباره در نقش بتمن

وال کیلمر اعلام کرد که دوست دارد دوباره نقش بروس وین/بتمن را در یک فیلم Batman بازی کند.

شخصیت بتمن؛ یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای کامیک دی سی و کامیک است. در طول دهه‌های گذشته، فیلم‌های مختلفی براساس این شخصیت بسیار محبوب ساخته و منتشر شده است که در این فیلم‌ها، بازیگران مختلفی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاکنون ۶ بازیگر نقش بتمن را در سینما و تلویزیون بر عهده داشته‌اند. آدام وست، مایکل کیتون، وال کیلمر، جرج کلونی، کریستین بیل و بن افلک، ۶ بازیگری هستند که تاکنون نقش این ابرقهرمان را بر عهده داشته‌اند. در حال حاضر، افلک عهده‌دار نقش بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی است و به نظر ‌نمی‌رسد فعلا شخص دیگری نقش این شخصیت محبوب را بازی کند.

افلک اولین‌بار در فیلم فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) نقش بتمن را بازی کرد و حضور کوتاهی نیز در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)  داشت. او قرار است امسال برای بازی در نقش بتمن در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران قدیمی نقش بتمن اعلام کرده است که دوست دارد دوباره نقش این ابرقهرمان را بازی کند. وال کیلمر که در فیلم بتمن برای همیشه (Batman Forever)، نقش بتمن را بازی کرده بود اخیرا اعلام کرده است که دوست دارد در فیلم دیگری از این شخصیت به‌ ایفای نقش بپردازد.

Batman Forever

در جریان یک پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت، از کیلمر سوال شد که آیا او دوست دارد که دوباره نقش بتمن را بازی کند؟ او پاسخ مثبت داد و در جواب گفت دوست دارد که دوباره نقش بتمن را بازی کند. کیلمر به‌همراه کلونی تنها بازیگرانی بوده‌اند که تنها در یک فیلم بتمن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیلمر تنها در فیلم Batman Forever نقش بتمن را بر عهده داشته است و این فیلم به کارگردانی جوئل شوماخر در سال ۱۹۹۵ به‌روی پرده رفت. فیلم Batman Forever با وجود دریافت نقدهای متوسط و ضعیف از سوی منتقدان، عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشت و موفق شد بیش از ۳۳۶.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

کلونی نیز تنها در فیلم بتمن و رابین (Batman and Robin) نقش بتمن را بر عهده داشت. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده جوئل شوماخر بود و در سال ۱۹۹۷ این فیلم اکران شد. این فیلم با واکنش بسیار تند منتقدان روبرو شد و از آن به عنوان بدترین فیلم ابرقهرمانی و بدترین اثر دنیای بتمن یاد می‌شود. بودجه ساخت این فیلم ۱۴۰ میلیون دلار بوده و در گیشه این فیلم توانسته است ۲۳۸.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و پس از شکست فیلم Batman and Robin، ساخت فیلم‌های بعدی این مجموعه کاملا لغو شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده