// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر گیم پلی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با صحبت سازندگان منتشر شد

تریلری جدید بازی Hellblade: Senua's Sacrifice حال و هوای ماجراجویی این اثر را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی ویدیویی جدید از بازی Hellblade: Senua's Sacrifice منتشر شده است که در جریان آن صحنه‌هایی از گیم‌پلی این بازی به تصویر کشیده شده است. 

همچنین بر اساس صحبت‌های تمیم آنتونیادس، کارگردان بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، در جدیدترین شماره مجله گیم‌اینفورمر، این بازی از نظر گرافیک و موشن کپچر در سطح مطلوبی قرار دارد و می‌تواند در سطح بازی‌های AAA بازار ظاهر شود. از طرفی بازی شباهت‌هایی به بازی‌های مستقل نیز دارد. برای مثال ممکن است حجم بازی یا قیمت آن مثل بازی‌های AAA نباشد و در ادامه، آنتونیادس به این نکته اشاره کرده است که تیم سازنده با بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، ریسک بزرگی را انجام داده است. ولی از آن‌جایی که با یک بازی AAA طرف نیستیم، استودیو نینجا تئوری، سازنده بازی، نیازی ندارد که بازی در همان اوایل عرضه خود دو الی سه میلیون نسخه فروش داشته باشد.

در ویدیو منتشر شده، شاهد این هستیم که آنتونیادس به این نکته اشاره می‌کند که تیم سازنده قصد ندارد در این بازی، پازل و مبارزات را به اجبار و به شکل سنتی سر راه بازیکنان قرار دهد. بلکه بیشتر سعی کرده‌اند تا حال و هوای ماجراجویی را برای بازیکنان به وجود آورند. استودیو نینجا تئوری به این نکته اشاره می‌کند که در طول بازی گاها با مبارزات خشن و سنگینی رو به رو خواهید شد و در عین حال گاهی اوقات با مراحلی رو به رو می‌شوید که خالی از هرگونه خشونت هستند که به انجام کارهای مختلفی خواهید پرداخت.

 | |

در بخش پازل و معماهای بازی نیز، اعلام شده است که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice اصلا از سیستم معماهای سنتی پشتیبانی نمی‌کند. آنتونیادس اعلام کرده که بخش معماهای بازی تجربی خواهند بود. برای مثال در بخشی از بازی شما هنوز شمشیر خود را بدست نیاورده‌اید و برای پیشرَوی در غاری تاریک و ترسناک که در مقابل‌تان قرار دارد، باید از عناصر صدا استفاده کنید.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌ های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده