نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX به پایان رسید

کالین ترورو، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX)، از به پایان رسیدن کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه این فیلم خبر داد.

تنها ۵ سال از خریداری شدن کمپانی لوکاس فیلم توسط والت دیزنی می‌گذرد و به نظر می‌رسد این دو کمپانی با انتشار فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در دو سال اخیر، به تمامی اهداف اولیه خود دست پیدا کرده‌اند. این دو کمپانی در حال حاضر تا سال ۲۰۱۹ برای اکران یک فیلم از مجموعه جنگ ستارگان در سال برنامه دارند. فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، جدیدترین فیلم دنیای جنگ ستارگان است که کریسمس امسال به روی پرده خواهد رفت.

همچنین فیلمبرداری و تولید فیلم Han Solo (هان سولو) که دومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان است، رسما از تاریخ ۲۰ فوریه (۲ اسفند) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است. پس از ساخت و انتشار این دو فیلم، فیلم Star Wars: Episode IX در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. گفته می‌شود فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX از جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد، اما با توجه به فوت کری فیشر در دی ماه گذشته، به نظر می‌رسد همچنان مشکلاتی در سر راه شروع فیلمبرداری این فیلم در زمان تعیین شده وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ تایید شده که کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است.

کالین ترورو که کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده دارد، در مصاحبه اخیر خود تایید کرده که کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه قسمت پایانی سه گانه جدید جنگ ستارگان (Star Wars) به پایان رسیده است. در حاشیه سینماکان امسال، او در مصاحبه با MTV اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشت. پس از اتفاقات پیش بینی نشده و تاسف باری که سال گذشته پیش آمد، ترورو تایید کرد که کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX به پایان رسیده است و آن‌ها در حال حاضر کار بر روی نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم را آغاز کرده‌اند. او گفت:

ما در حال نوشتن فیلمنامه و طرح کلی آن هستیم و پیش نویس فیلمنامه اکنون وجود دارد. ما کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه فیلم را به پایان رسانده‌ایم و بنابراین روحی که ما در آن ایجاد کرده‌ و قرار داده‌ایم، درون فیلمنامه کاملا جریان دارد و من دیگر بر روی پیش نویس فیلمنامه کار نمی‌کنم.

Jurassic World

این خبر، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای فیلم Star Wars: Episode IX باشد. علاوه بر ترورو، درک کانلی نیز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک می‌کند. در حال حاضر طرفداران در انتظار انتشار و تماشای اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi هستند. انتظار می‌رود اولین تریلر این فیلم اواخر این هفته منتشر شود. پنل ویژه فیلم The Last Jedi در مراسم جنگ ستارگان امسال قرار است در روز جمعه ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برگزار شود. لوکاس فیلم و دیزنی هنوز در مورد آینده شخصیت پرنسس لیا تصمیم گیری نکرده‌اند. هرچند پیش از این ترورو با کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، دیداری داشته، اما اطلاعاتی از این جلسه تاکنون منتشر نشده است.

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده برود. همچنین فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده