// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

ملاقات یک اندروید با بیگانه در پوستر جدید Alien: Covenant

پوستر بین‌المللی جدید فیلم Alien: Covenant، چهره‌ی یک اندروید و یک بیگانه را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد.

فیلم Alien: Covenant قرار است ماه آینده اکران شود و در تازه‌ترین فیلم از این مجموعه‌ی علمی تخیلی و ترسناک، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) قرار است در نقش یک اندروید Walter ایفای نقش کند و اکنون پوستر کره‌ای این فیلم، این شخصیت را در کنار یکی از موجودات بیگانه قرار داده است. اندرویدها ربات‌هایی هستند که ظاهر انسانی دارند: 

پوستر فیلم Alien: Covenant

این پوستر به‌دنبال مجموعه تبلیغات‌های تلویزیوی Alien: Covenant در هفته‌ گذشته منتشر شده است. شما می‌توانید این سه تبلیغ را در سایت زومجی مشاهده کنید. در کنار ردلی اسکات (Ridley Scott) به عنوان کارگردان Alien: Covenant، ستاره‌هایی از جمله مایکل فاسبندر، کترین واترسون، جیمز فرانکو، دنی مک براید و دیمیون بایکر ایفای نقش می‌کنند. در طول ماه‌های گذشته تهیه‌کنندگان فیلم در کنار یک تریلر کامل، پوستری منحصر به فرد را از نظر طراحی منتشر کرده‌اند.

علاوه بر این، اسکات، کارگردان Covenant اعلام کرده است که فیلم بعدی مجموعه‌، Alien: Awakening نام خواهد داشت و در بازه زمانی میان دو فیلم Prometheus،‌ محصول سال ۲۰۱۲ و Covenant رخ می‌دهد.

یک فیلم دیگر نیز به معنای واقعی و منطقی پیش از بازگشت به فیلم اصلی بیگانه Alien، وجود دارد. اتفاقات پرومتئوس، Awakening و Covenant پیش از فیلم Alien رخ می‌دهند. اگر این فیلم [Covenant] و سپس فیلم بعدی [Awakening] موفق شوند، قطعا پس از آن سه فیلم دیگر نیز وجود خواهد داشت.

فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) در ایالات متحده و در تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت)‌ در بریتانیا اکران می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده