نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جانت مک‌تیر به جمع بازیگران فصل دوم سریال Jessica Jones پیوست

کمپانی مارول و شبکه نت فلیکس از اضافه شدن جانت مک‌تیر به جمع بازیگران فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) خبر دادند.

فیلمبرداری فصل دوم سریال Jessica Jones بزودی در شهر نیویورک آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به فصل دوم این سریال اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، جانت مک‌تیر به جمع بازیگران فصل دوم سریال Jessica Jones اضافه شده و قرار است نقش مهم و مرموزی را بازی کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش او منتشر نشده است. جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول در این رابطه گفت:

ما خیلی خوش شانس بودیم که بازیگر با استعداد و فوق العاده‌ای به نام جانت به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و در حال حاضر بازیگران فصل دوم این سریال باور نکردنی هستند. هدف ما در فصل دوم سریال Jessica Jones رسیدن به آنچه که طرفداران در فصل اول دوست داشتند، است و برای رسیدن و دستیابی به این هدف، جانت نقش کلیدی و بسیار مهمی را خواهد داشت.

Janet McTeer

جانت بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون زن سیاه‌پوش (The Woman in Black)، خارهای غلطان (Tumbleweeds)، آلبرت نابز (Albert Nobbs) و سریال Damages شناخته شده است و تاکنون دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار و چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده و یک بار نیز موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم Tumbleweeds شده است. تاکنون تنها حضور کریستن ریتر، بازیگر جسیکا جونز، در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شده است، اما انتظار می‌رود ریچل تیلور، کری-ان ماس، ویل تراوال و اکا داروایل نیز در فصل دوم این سریال بازگردند.

مارول و نت‌فلیکس تاکنون تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال Jessica Jones اعلام نکرده‌اند، اما پیش بینی می‌شود فصل دوم این سریال نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شود. فصل دوم سریال Jessica Jones در ۱۳ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. آبان گذشته، ملیسا روزنبرگ، سازنده این سریال، اعلام کرد که تمامی کارگردان‌های فصل دوم این سریال زن خواهند بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده