// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

سگا خواستار برگرداندن سونیک به روزهای اوج است

کمپانی سگا اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۷ قصد دارد سونیک را به جایگاهی که شایسته آن است، برساند.

سونیک جز آن دسته از مجموعه‌هایی است که در گذشته طرفداران بی‌شماری داشت و رفته رفته با گذشت زمان و وارد شدن این بازی در دنیای بازی‌های سه بعدی، تیم سازنده نتوانست این شخصیت را محبوب نگه دارد و حال سونیک کمتر از گذشته محبوب و خاطره‌ساز است. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، جیم دایر، مدیر تولید کمپانی سگا، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در مورد این مجموعه و نحوه به اوج برگرداندن آن سخن گفته است. جیم دایر در این باره می‌گوید:

سونیک مجموعه‌ای است که قصد داریم آن را تکامل دهیم ولی لزوما تغییرات اعمال شده موفقیت آمیز نبوده‌اند. بازی Sonic Generations و بازی Sonic Colors دو بازی موفقیت آمیزی بودند که در بازه زمانی سونیک‌های مدرن عرضه شدند. ولی موضوع این است که قصد داریم بازی را عرضه کنیم که هم جز سونیک‌های مدرن باشد و هم اینکه چیزی فراتر از این حرف‌ها را در سر داریم.

ظاهرا سال ۲۰۱۷ سالی است که بار دیگر شاهد موفقیت مجموعه سونیک هستیم. زیرا در تابستان بازی Sonic Mania که دو بعدی است و در اواخر سال میلادی بازی Sonic Forces که سه بعدی است، عرضه خواهد شد. جیم دایر در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید:

مجموعه سونیک فراتر از یک بازی است و این بار چهره‌ی متفاوت‌تری از بازی سونیک را مشاهده خواهیم کرد. ما نمی‌خواهیم بگوییم که بازی Sonic Forces نیز یک بازی متفاوت نسبت به گذشته خواهد بود. اما درک این را داریم که این بازی، آی‌پی مهمی برای ما به حساب می‌آید. این بازی پتانسیل مورد نظر کمپانی سگا را دارد تا سونیک را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد برساند.

کمپانی سگا این بار تصمیم گرفته است تا با ارائه یک بازی کامل و نوآورانه، تجربه‌ای جدید در اختیار کاربران قرار بدهد و بتواند از طریق آن هم هواداران قدیمی و هم هواداران جدید را به خود جذب کند. در آخر نظر شما کاربران چیست؟ آیا بازی Sonic Forces می‌تواند به موفقیت برسد و نام سونیک را بار دیگر زنده کند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده