نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

نولان نورث با نقش Ghost در بازی Destiny 2 حضور خواهد داشت

نولان نورث در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد با نقش Ghost در بازی Destiny 2 حضور خواهد داشت.

استودیو بانجی دو هفته پیش با انتشار تصویری رسما بازی Destiny 2 را معرفی کرد و چند روز بعد تریلر جدیدی از این بازی منتشر و عرضه این بازی برای رایانه‌های شخصی را تأیید کرد. حال، براساس اخبار بازی منتشر شده، نولان نورث در مصاحبه اخیر خود با برنامه The ETC Show اعلام کرد که در بازی Destiny 2 حضور خواهد شد و دوباره نقش گوست را ایفا خواهد کرد. ربات گوست یک ربات پرنده کوچک است که همراه گاردین‌های بازی دستینی به گشت و گذار در سیاره‌ها می‌رود و اطلاعات تکمیلی از سیاره‌ها را در اختیار گاردین‌ها قرار می‌دهد.

پیش از اینکه نورث صداپیشگی گوست را برعهده بگیرد، پیتر دینکلج، بازیگر سریال Game of Thrones، صداپیشه این ربات بود که بنا به دلایلی او از این کار کنار گذاشته شد و نولان نورث جایگزین او شد. استودیو بانجی تمام دیالوگ‌های گوست را با صدای نورث از اول ضبط کرد و در غالب یک بروزرسانی صدای نورث را جایگزین صدای دینکلج کرد.

بازی Destiny 2 در روز ۱۷ شهریور سال ۱۳۹۶ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌ های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی دارای محتوای انحصاری زمانی خواهد بود. کسانی که بازی Destiny 2 را پیش‌خرید کنند یک پوسته رایگان از این بازی دریافت خواهند کرد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده