نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه واقعیت مجازی بازی Sonic the Hedgehog در دست ساخت بوده است

شرکت سگا روی یک نسخه واقعیت مجازی از بازی Sonic the Hedgehog کار می‌کرده است.

بازار گجت‌های واقعیت مجازی با عرضه هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive در سال گذشته، شکل جدی‌تری به خود گرفت. به طوریکه شرکت‌های بزرگ نیز دست به ساخت IPهای جدیدی از مجموعه بازی‌های خود برای هدست‌های واقعیت مجازی زدند. بعضی از آثار توانستند موفق عمل کنند و بعضی آثار هم ناموفق بودند. حال، اخبار بازی جدیدی منتشر شده است که شرکت سگا بازی Sonic the Hedgehog VR را برای هدست‌های واقعیت مجازی در دست ساخت قرار داشته است اما هرگز این بازی ساخته نشد.

بازی Sonic the Hedgehog VR توسط استودیو Big Sky در دست ساخت بود و براساس نمونه‌های آزمایشی منتشر شده، این بازی یک بازی پازلی بوده است که فقط یک ویدیو ۱۷ ثانیه‌ای از آن موجود است و در این ویدیو شرکت سگا توضیحات مختصری درباره بازی Sonic the Hedgehog VR داده است. استودیو بیگ اسکای درباره بازی Sonic the Hedgehog VR گفته است:

ما برای ساخت بازی Sonic the Hedgehog VR تعدادی کانسپت از بازی را طراحی کردیم تا این کانسپت‌ها نقشه راه ما برای ساخت این بازی و ورود سونیک به دنیای واقعیت مجازی باشند. این بازی پازل، تجربه جدیدی را برای کاربر به وجود می‌آورد و سونیک در یک ماجراجویی جدید در سرزمین دریایی Volcano قرار می‌گرفت که شاهد فرم همیشگی سونیک در این بازی بودیم.

Sonic the Hedgehog VR

در ویدیوی کوتاه به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانستند در محیط بازی Sonic the Hedgehog VR به صورت آزادانه گشت و گذار کنند.

انتخاب سبک پازل برای بازی Sonic the Hedgehog VR عجیب به نظر می‌رسد چون مجموعه بازی‌های سونیک همیشه یک بازی اکشن و پلتفرمر سرعتی بوده است. به هرحال این بازی هیچوقت ساخته نشد اما ایده‌های جدیدی برای ساخت یک بازی اکشن سرعتی از بازی Sonic the Hedgehog برای هدست‌های واقعیت مجازی، انتخاب بهتری خواهد بود. برای عرضه یک بازی جدید از مجموعه سونیک باید منتظر انتشار اخبار رسمی از شرکت سگا بمانیم.

نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده