// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

آرنولد شوارتزنگر دلیل عدم حضورش در فیلم The Predator را اعلام کرد

آرنولد شوارتزنگر پرده از دلیل عدم حضورش در فیلم The Predator برداشت.

The Predator،‌ فیلم مورد انتظار از مجموعه‌ی علمی تخیلی و اکشن Predator است که اکنون در حال سپری کردن مراحل تولید است. شین بلک (Shane Black)، کارگردان این فیلم پیش از این گفته بود که قرار است فیلم The Predator ادامه‌ای برای فیلم کلاسیک Predator محصول سال ۱۹۸۷ باشد. با این حال، در آن زمان اعلام شد که آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در فیلم جدید حضور نخواهد داشت. اکنون این هنرپیشه‌ی اتریشی پرده از دلیل عدم حضورش برداشته است.

فیلم The Predator 1987

در مصاحبه‌ای با یاهو، شوارتزنگر توضیح می‌دهد که بعد از خواندن فیلم‌نامه تحت تاثیر آنچه تولیدکنندگان قصد ارائه‌ی آن را داشته‌اند، قرار نگرفته است.

آنها از من پرسیدند و من فیلم‌نامه را مطالعه کردم. اما آنچه را که ارائه شده بود، دوست نداشتم. بنابراین، خیر، اقدام به انجام این کار نکردم. مگر اینکه آن‌ها بخواهند فیلم‌نامه را بازنویسی کنند و در این صورت شاید نظرم عوض شود. 

دیدگاه شوارتزنگر دلالت براین دارد که تولیدکنندگان نقشی کوچک را برای او در نظر گرفته‌‌اند. با این حال، ماه گذشته بوید هالبروک (Boyd Holbrook )، پیشنهاد بازی به شوارتزنگر را «ترفندی برای جلب مخاطب» دانسته بود:

این واقعا تازه است. فکر نمی‌کنم شما شوارتزنگر را [در فیلم]‌ ببینید. این کار به نوعی ترفندی برای جذب مخاطب بود.

در فیلم The Predator همچنین ستاره‌هایی مانند تروانته رودز (Moonlight)، کیگان مایکل کی (Keanu, Key & Peele)، استرلینک کی. براون (The People v. OJ Simpson)، اولیویا مون (X-Men: Apocalypse) و جیکوب ترمبلی هنرپیشه ۱۰ ساله‌ی Room ایفای نقش می‌کنند. بلک در طول هفته‌های گذشته برخی از تصاویر را از بازیگران این فیلم منتشر کرده بود که می‌توانید در زومجی نگاهی عکس اول و دوم بی‌اندازید.

The Predator در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ اکران می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده