// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بروزرسانی جدید Pokemon GO بزودی منتشر می شود

نیانتیک لبز از انتشار برزورسانی جدید بازی Pokemon Go در آینده نزدیک خبر داد.

نیانتیک لبز (Niantic Labs) اعلام کرده است که بزودی بروزرسانی جدیدی را برای بازی پوکمون گو منتشر می‌کند. نسخه 0.61.0 برای اندروید و 1.31.0 برای iOS بزودی بروزرسانی شده و فایل آپدیت آن در فروشگاه‌های اپل استور و گوگل پلی در دسترس قرار می‌گیرد.

از جمله ویژگی‌های بروزرسانی جدید اضافه شدن تنظیمات زبان «چینی سنتی» در کنار رفع باگ‌های نرم‌افزاری و متن است. در نهایت قرار است نوار اسکرول صفحه‌ی کالکشن‌های پوکمون تغییر کند هرچند هنوز ابعاد این تغییر مشخص نیست.

آخرین آپدیت بازی Pokemon Go، یک سیستم پاداش جدید را به بازی اضافه کرده بود که به موجب آن بازیکنانی که چالش هفت روزه‌ی «First PokeStop of the Day» را تمام می‌کردند می‌توانستند یک آیتم تکامل (Evolution) را دریافت کنند. پیش‌تر کاربران به مدت هفت روز و روزانه با حضور در Pokestop می‌توانستند ۲۵۰۰ XP و  و یک آیتم برای دیسک فوتو را دریافت کنند.

رویداد اخیر Water Festival نیز که هفته‌ی گذشته به پایان رسید برای نخستین بار پوکمون‌های مهمی را ارائه می‌داد. البته برخی از طرفداران نگران بودند که بعد از پایان رویداد در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) دیگر قادر به گرفتن پوکمون‌های کمیاب نباشند، اما به نظر می‌رسد این هیولاها هنوز هم قابل گرفتن هستند.

نیانتیک هنوز به پشتیبانی از پوکمون گو از زمان عرضه در جولای سال ۲۰۱۶ ادامه می‌دهد. این کمپانی در ماه فوریه پوکمون‌های گلد و سیلور را به بازی موبایل آورده است. در حالی که قرار است تا نبردهای PvP نیز در تاریخ نامشخصی به بازی پوکمون گو افزوده شود. از دیگر اخبار بازی، این توسعه‌دهنده تایید کرده است که پوکمون لجندری را قبل از پایان سال ۲۰۱۷ برای Pokemon Go منتشر می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده